diumenge, 10 de juliol del 2005

Ha tornat a sortir el Sol... o no

Avui ha tornat a sortir el Sol. És una pena. Amb el que s'arriba a necessitar l'aigua! Al meu poble, ens els últims dos dies, només han caigut 36 litres per metre quadrat. És clar que almenys dos o tres em van caure per sobre l'altre dia (i això que jo no faig un metre quadrat d'ample!)

Tot i haver sortit el Sol, el meu cap no s'ha pas aclarit. O potser sí, no ho sé (senyal inequívoca de que és que no). Segueixo pensant en el sentit de tot plegat, però no li trobo. Segueixo aquí, davant de l'ordenador, esperant. Però sé que és inútil que esperi.

Potser és casualitat. O potser no. Espero que ho sigui. Tot i que ja no ho tinc tan clar. Les coses són massa complicades i jo hi dono massa voltes.

Sí, d'acord, jo a vegades (gairebé sempre) sóc una mica (massa) seca. No volia ser-ho. També sóc una mica massa lenta. Encara que depèn de qui em digui que no.

En fi, que tenco l'ordenador i me'n vaig a llegir. Em farà més profit. Avui no es connectarà qui jo vull que es connecti. I si ho fa, segur que fa com els últims dies: connectar-se i dir que ha de marxar al cap de 5 minuts. Així que passo. Demà serà un altre dia!