diumenge, 24 de juliol del 2005

Endreça

Feia temps que la meva mare em perseguia: "Has d'endreçar això!", "Quan ho endreçaràs?", "A veure si ho endreces d'una vegada!"

Avui, finalment, aprofitant que demà és festa a la ciutat (comentari que no ve al cas, però que m'ha fet il.lusió de fer) he aprofitat per fer endreça.

Bé, també ha sigut una mica de manipulació per part meva. El que havia d'endreçar era una col.lecció d'arrecades i anells que estaven tirats per sobre de la meva tauleta. És que així és més pràctic: si estan allà sobre, no s'ha d'obrir res per buscar el que vull. És clar que s'omple de pols. Però és un mal menor (fins aquí arriba la meva vagueria).

En fi, ja que ho he fet, ho he fet bé i he començat a remenar calaixos i a trobar un munt de coses que feia mesos (anys?) que no veia. Com que sóc conscient que hi ha moltes coses que no tornaré a fer servir, he obsequiat a ma mare amb tres parells d'arrecades. Acte seguit, he fet servir el meu poder de manipulació i l'he convençut que és millor que no vagi al poble del meu pare a principis d'agost. Si se'n va tota la família, què faran els avis sols? Si em quedo jo aquí, puc cuidar dels avis... I el gos? Pobret, quan el deixem a la guarderia s'enyora molt. Si sóc jo a casa, el porto a passejar dos cops al dia, amb passejos d'un mínim de mitja hora cadascun. Quan ells arriben que han marxat de vacances, el gos sempre està content de que l'hagi cuidat jo...

La manipulació ha fet efecte, perquè ja l'he convençuda :-) És més, no només l'he convençuda, sinó que ara està segura que és millor que em quedi i no em deixarà marxar sota cap condició :-) I això em porta a qui serà més difícil de convèncer, que és el meu pare. Avui no és un bon dia, està molt enfadat, perquè té el sucre massa alt. Però ara ja som dos a convèncer-lo. Amb una mica de sort em sortiré amb la meva i em quedaré una setmaneta sola a casa. Bé, això de sola és un dir... Sola amb els avis i el gos, però almenys no he de marxar, que és el que volia!

També he fet endreça de fotos de l'ordenador. Feia massa que no en feia... He omplert uns quants cd's (val més que no digui quants).

Prometo no tornar a esperar tant per fer endreça (de la tauleta i de les fotos).
Prometo no tornar a esperar tant per fer endreça (de la tauleta i de les fotos).
Prometo no tornar a esperar tant per fer endreça (de la tauleta i de les fotos).

Va, no sé què dic. Si jo ja sé que és mentida...