dimarts, 3 d’abril del 2007

Falta un mes!



A mitjans de novembre vaig veure el primer tràiler (recomano clicar, si algú no l'ha vist encara).

Recordo perfectament el dia, tot i que més que dia, hauria de dir vespre. Estava aquí, com estic ara, parlant amb algú pel messenger. I vaig veure el tràiler. D'acord, no he de fer tantes coses a la vegada, però és que... no tinc remei.

I, enmig de la conversa del messenger, vaig deixar-li anar a qui parlava amb mi que havia sortit el tràiler d'Spiderman 3. Com a tota resposta, vaig tenir un: "Ah, i ja van per la 3? No sabia que hi hagués una 1 i una 2".

I a mi em va caure el món als peus. Perquè jo havia vist la 1, i la 2. I perquè el tràiler de la 3 (el de l'enllaç de dalt) era tan bo, que només tenia ganes de que arribés el dia que l'estrenessin per anar-la a veure.

Avui falta un mes (i un dia), perquè finalment la pugui anar a veure. Només un mes i estaré allà, davant la pantalla, veient què li passa al pobre Peter.

I és que a mi, els superherois mai m'han cridat massa l'atenció. Però l'Spiderman té alguna cosa que el fa especial. No sé què és. Però té un punt de... no sabria dir de què.

Algú vol més tràiler?



D'acord, d'acord, ja paro. És que no me'n puc estar.

Volia posar una última imatge, però el blogger no em deixa. És que em fa molta gràcia. Però, ja que no la puc posar, es pot veure aquí.