dimarts, 28 de juny del 2005

Dimarts

D'ençà que he tornat, el temps em passa molt poc a poc. No sé si és que amb tant de post em penso que escric un post diari i, és clar, si escric quatre posts diaris, em deu donar la impressió que han passat quatre dies :-)

Total, que aquest matí m'he aixecat pensant-me que era divendres. Divendres! Sí, d'acord, m'he passat el cap de setmana a casa intentant treballar. I dic intentant, perquè ja vau veure que vaig canviar la plantilla del blog, vaig escriure uns quants posts... I és que no sé què em passa, però com més treballo, més inspiració tinc. És clar que llavors els posts surten raros, o més mal escrits del normal, o es poden malinterpretar. Algun dia ja en parlaré, d'això, però avui millor no.

Quan m'he adonat que era dimarts per poc em cau el món a terra. Dimarts! Coi! Si avui havia de treballar tota la tarda :'( Bé, tota la tarda no, que acabo d'arribar a casa i tot just són les 8. Podria haver sigut pitjor.

Ara m'acabo de connectar només un moment per mirar-me l'horari de trens. Però, és clar, avui he treballat tota la tarda i no tinc remei. Ja sabia més o menys a quina hora tenia tren. Però volia saber l'hora exacta. I l'hora a la que surt el tren següent. Per si (com és previsible) em trobo algun autoescola o algun tractor. Si sé l'hora exacta sé si he de córrer o no. I si amb el tren següent no arribo massa tard, doncs tampoc cal córrer com si estigués als Jocs Olímpics.

No sé per què, em sembla que demà em tocarà agafar el metro. El penúltim cop que vaig agafar el metro no va ser tan greu. Només vaig arribar un quart d'hora tard. Això sí, dies després em vaig adonar d'una cosa, i em vaig fer un fart de riure. Sabeu que les T-10 caduquen? Sí, quan acaba l'any, que et diuen que serveixen només fins a finals de febrer? Doncs resulta que aquest dia (30 de maig) vaig arribar al metro a Sants, vaig entrar la T-10, em va passar, em va marcar, però no se'm va obrir la porta. Jejeje. El guarda de seguretat es va mirar la T-10, va veure que estava marcada i em va obrir la porta falsa. Dies més tard em vaig adonar del que havia passat: la T-10 estava caducada des del febrer. Jo no havia fet servir el metro des del 2004! I, és clar, suposo que a finals de maig el guarda de seguretat ja ni es devia imaginar que algú podria anar amb una T-10 caducada! En fi, era l'últim viatge que em quedava. Fa uns dies me'n vaig comprar una de nova. Espero que aquesta no em caduqui :-) Si més no, quan arribi gener, si de cas la regalaré a algú. Perquè jo només agafo el tren al matí quan vaig massa tard (o sigui, o se m'ha escapat el tren, cosa que només m'ha passat dos cops a la vida, o la Renfe m'ha deixat tirada, cosa que - creuo els dits - fa molt de temps que no passa). De tornada sempre vaig a peu. Imagineu-vos si feia temps que no agafava el metro de tornada, que l'últim cop que el vaig agafar, quan vaig haver passat el cartell que anuncia el final de línia, vaig haver de tornar enrere perquè havia vist una cosa rara. "Canyelles? Però la línia verda no acabava a Montbau?"

De tornada sempre vaig a peu. Normalment em paro a l'FNAC. Demà m'hi pararé, suposo. Tot i que no dic l'hora. En principi, les persones decents haurieu d'estar treballant. Les que feu com una que jo sé, que es passa el dia rascant-se la panxa i escrivint posts, doncs suposo que no estareu treballant. Per això no dic l'hora. No fos cas que em trobés algú a la secció de ciència ficció preguntant a totes les noies que apareixin si són l'Estranya :-) De fet, ho dubto, perquè els que llegiu sou tots molt decents i segur que treballeu, a aquella hora.