dissabte, 18 de juny del 2005

Des que vaig començar a escriure aquí, no m'havia adonat de com m'anava bé fer-ho. Sí, ja ho sé, sóc una mica lenta a l'hora d'adonar-me de les coses.

Encara que aquests dos últims dies he tret el cap per aquí i he dit alguna cosa, ahir al vespre trobava a faltar posar-me a davant de l'ordenador i escriure alguna cosa. Sí, ja ho sé, he portat el portàtil i podria haver-ho escrit al portàtil. Però no hagués sigut el mateix. Perquè allò era ahir. Avui ja és diferent.

Quan venia cap aquí, quan ja estava a punt d'arribar i portava més de 20 hores de viatge i en feia unes quantes més que no aclucava els ulls, vaig escriure dos posts. Es van quedar a l'ordenador. En aquell moment tenien sentit, i no els he esborrat. Potser algun dia els poso aquí. Però molt em temo que no tindran sentit. Suposo que si ara els llegís no tindrien sentit. O potser sí. El que sé és que encara deuen estar més mal escrits que aquests que escric ràpidament des del ciber.

De totes formes, és igual. Segur que el post que hagués escrit ahir a la nit hagués sigut estrany, d'aquells que em sembla que valdria més que no escrivís (em sembla que més o menys com aquest).