dimarts, 21 de juny del 2005

De tornada

Uns pantalons amples. Els més amples que tinc. De fet, dubto que em pogués posar depèn de quins pantalons, en aquest moment.

Una samarreta. També ampla. Tot i que avui em sembla que no ho és massa.

Una jaqueta nova. Per estrenar. Que espero no deixar-me a l'hotel.

Una maleta gran. Massa gran. Massa pesada. Que m'ha costat moltíssim de tencar. No sé si podré amb ella.

Una motxilla. També gran. Massa gran. Massa pesada.

3 trens. 1 autobus. 1 cotxe.

24 hores de viatge per davant.

1 ampolla d'aigua.

La panxa plena. Molt plena. De tot el que he menjat aquests dies i del que m'acabo de menjar per esmorzar. Com que era buffet lliure i tinc tantes hores per davant, com més hagi menjat ara, més estalvio :-)

Un munt de galetes. Ja no vindrà d'aquí. I no vull seguir patrocinant a la Renfe, que la cafeteria del tren deu ser molt cara per menjar alguna cosa. I espero no tenir temps d'esmorzar quan arribi a Barcelona. Si tinc temps d'esmorzar, les 24 hores es convertiran en 25.

1 llibre a mig llegir.

La radio amb les piles ben carregades.

L'ordenador amb la bateria ben carregada, per unes 3 o 4 horetes per si tinc ganes d'engegar-lo.

Aviat ja tornaré a ser a casa.