dimarts, 5 de desembre del 2006

Ja tornaré d'aquí a...

Fa una estoneta...

Inicio
Apagar equipo
Apagar

Mentre es tenca acabo de recollir uns papers. Col.loco els papers a dins la carpeta. Sé que no me'ls miraré. Els podria deixar on són. Però me'ls emporto, encara no sé massa per què. Diumenge al vespre, quan arribi a casa, la carpeta estarà exactament al mateix lloc on l'he deixat ara.

Miro l'hora. Fa més de 12 hores que he arribat. He sigut la primera d'arribar. Ho sé perquè la porta estava tancada i l'he hagut d'obrir. No és el primer cop, i sé que tampoc serà l'últim.

Miro enrere, que tot estigui ben endreçat. O com a mínim, que ho sembli. Sempre tinc tot de papers per aquí i per allà, i normalment és difícil trobar alguna cosa, a no ser que sigui jo.

Tenco el llum i marxo.

Miro al meu voltant i veig que ja no queda ningú.

Surto al carrer i somric. Just al davant hi tinc la Lluna gairebé plena. Al matí, quan anava en sentit contrari, també tenia la Lluna, gairebé plena, just al davant.

Entro al cotxe i penso "ja tornaré d'aquí a... 5 dies i mig!"


D'aquí a una estona...

Inicio
Apagar equipo
Apagar

Hauré donat una ullada al correu per últim cop, només per mirar si hi tinc alguna cosa. Un últim cop i prou. Una última ullada.

Mentre l'ordenador va tencant, recolliré una mica els papers que tinc per aquí.

Miraré enrere i tancaré el llum. Baixaré un pis i em posaré a llegir. Curiosament, el que llegiré i que quan torni en faré un post, tindrà una mica del post d'avui d'en Dan. Però tot al seu temps, tampoc cal avançar esdeveniments.

Em posaré a dormir. I ja no tornaré per aquí. Em posaré al llit, el meu llit, on es dorm millor que al llit propi?

Demà al matí, quan m'aixequi, pensaré "ja tornaré d'aquí a... 4 dies i mig!"