diumenge, 3 de desembre del 2006

La maleta

D'aquí a un parell de dies, a aquesta hora, quan arribi a casa de treballar, em posaré a fer la maleta. Sí, sempre a última hora, però ja és normal, no? Em pregunto què em deixaré aquest cop. L'últim cop em vaig deixar la pasta de dents, res greu, farmàcies n'hi ha tot arreu. El penúltim, una jaqueta. Que no és que em deixés una jaqueta en particular, sinó que vaig marxar sense res màniga llarga. L'anterior? Crec que el pijama. En fi, que mai em deixo res greu.

Suposo que aquest post l'hauria de fer dimarts al vespre, molt tard, quan ja tingués la maleta tencada (si és que tenca) i sabés exactament què hi he posat i què no. Però com que ja tinc molt clar què hi portaré...

Coses que portaré a la maleta:

  • 3 llibres. Són més dels que arribaré a llegir, però per si de cas. Portaré el llibre que estic llegint actualment, que estarà al primer lloc de la llista. També portaré el llibre que porto al cotxe, a veure si l'acabo. I el llibre que vaig agafar l'últim cop de la biblioteca, i que hauria de tornar un d'aquests dies que seré fora. Li vaig dir a la bibliotecària que no el podria tornar... i ella em va dir que era igual, que el tornés quan pogués. No descarto del tot portar-ne algun altre que no sigui cap novel.la. Però... com que sé que igualment no podré amb aquests tres... però per si de cas...
  • un reproductor d'mp3 amb poquetes cançons i una bateria de 50 hores. He de fer una remodelació, posar-hi més cançons, i altres coses, però mai trobo el moment. Això sí, 50 hores de bateria és més del que el podré escoltar.
  • una super-radio que està una mica cascada, la pobre. Els números ja no es veuen massa bé i de tant en tant falla. Però... per escoltar-la encara mig serveix.
  • una càmera de fotos digital amb memòria per fer 100 fotos. Estic segura que em sobrarà memòria. I sinó, mala sort.
  • un telèfon mòbil i un carregador per enviar sms a persones reals. No, trucar no, que estaré molt ocupada (jaja, jo mateixa em faig riure i tot!)
  • una llibreta. Servirà per apuntar-hi idees (potser per algun post?), deures, coses que se m'acudeixin... i potser fins i tot per engrandir LA llibreta.
  • un bolígraf (o una dotzena).
  • el poblet. O, com a mínim, la idea de que si m'esforço, puc fer les coses ben fetes. Perquè d'això anava el poblet, no?
  • la dolçor de l'agre-dolç. Que, de fet, és el mateix que el poblet, però si ho repeteixo més d'una vegada, potser al final m'ho creuré i tot!
  • il.lusió.
  • nervis.
  • desitjos.
  • bons records.
  • i roba, és clar. Bé, si és que hi ha lloc a la maleta després de posar-hi tot això d'abans...
  • però, sobretot, i per sobre de qualsevol altra cosa, això.


Coses que NO portaré a la maleta:

  • un ordenador. Desconnecto. Del tot. Sé que hi ha gent que no s'ho creurà. Hi ha gent que em diu que buscaré un ciber als dos dies d'estar fora. I potser sí. Però la idea... la idea és no trepitjar un ciber ni tocar un ordenador en tots els dies. En aquests moments, si acceptés apostes, crec que apostar a que ho aconseguís es cobraria molt car. Però és una aposta segura. Bé, jo n'estic segura.
  • un carregador de la bateria del reproductor d'mp3. Com que es carrega a través de l'ordenador...
  • alguna cosa per descarregar les fotos de la càmera digital, per si necessito fer més de 100 fotos. Com que les fotos només les puc descarregar a l'ordenador...
  • la part de memòria que es recorda dels passwords per entrar a diferents comptes de correu electrònic, per poder connectar amb gent amb qui només parlo a través d'internet. Aquesta part de memòria quedarà a casa, i quan torni la tornaré a recuperar.
  • curiositat. Serà difícil, ho sé, però per uns dies la deixaré a casa.
  • el clauer. Ho sé, vaig dir que sempre el portava amb mi. Però no, no sempre el porto amb mi. I com que no el necessito per res, es quedarà a casa.
  • els miratges i oasis. Que es quedin a casa, amb els passwords, ordenadors, paranoies, i tota la resta.