dijous, 30 de novembre del 2006

Desitjos

L'altre dia em van enviar un powerpoint d'aquests que has de demanar un desig. D'aquests que jo no reenvio mai, però que sempre t'amenacen: si ho envies a 10 persones, se't complirà el desig. Si no ho envies a 10 persones, et caurà un meteorit pel cap i et moriràs (o qualsevol cosa similar), i el teu desig mai es complirà.

Quan va ser l'hora de demanar el desig, i com que ja sabia el que vindria després, vaig demanar just el contrari del que hagués demanat.

Quan el powerpoint em va amenaçar que si no enviava allò a 10 persones el desig no es compliria mai, vaig somriure i vaig pensar que precisament era el que volia.

Ningú em salva de que em caigui el meteorit pel cap, però... es complirà el contrari del que vaig desitjar, que en realitat és el que desitjava?