dissabte, 4 de novembre del 2006

Hivern :-)

El pes de la roba quan vaig a dormir. Com més pes tinc a sobre, millor dormo. Ma mare a vegades em diu que m'hi posarà un roc. Però, a l'estiu, sense pes a sobre, em costa tant de dormir!

La cara vermella d'estar al costat del foc. Aquella escalforeta que només el foc sap donar.

La carn a la brasa, feta amb el foc que m'ha escalfat abans.

El sol de l'hivern, tan agradable.

Les tempestes amb llamps i trons, i l'olor a terra que queda quan la tempesta ha acabat.

La tramuntana bufant fort, sobretot si bufa en contra de la direcció a la que vas. Freda. I com comencen a plorar els ulls degut a la fredor de la tramuntana.

Les hores fosques, tranquil.les, a mitja tarda, estant a casa perquè a fora fa massa fred.

Els mitjons groixuts.

Els jerseis amples i 3 talles grans que em fico a casa.

La Lluna plena, com la d'avui, que fa tanta llum, i crea ombres al bosc durant la nit. Encara he de descobrir per què a l'hivern sempre fa una llum més intensa que a l'estiu.

La sopa calenta quan arribo tard al vespre.

I, sobretot, un parell de mantes al llit (ai, que això ja ho he dit!)