dijous, 28 d’abril del 2005

Avui no tocava...

Avui no tocava anar sola al cine. Però hi he anat. Sola.

No és que sigui massoca. M'agrada anar al cine. I des que vaig veure el tràiler que volia veure la pel.lícula. El problema és que la pel.lícula venia amb unes connotacions especials, no era una pel.lícula qualsevol. Significava alguna cosa. I per això sé que no hi hauria d'haver anat sola.

He arribat al cine una mica abans de l'hora. Sempre m'ho faig venir bé per arribar-hi uns 10 minuts abans de que comenci la peli. Així no escapço mai la pel.lícula i puc escollir seient. El problema que hi ha és que, al estar sola, llavors no sé què fer. A vegades me n'emporto un llibre per llegir (així que si algun dia aneu al cine i us trobeu a una noia sola que llegeix mentre espera que comenci la pel.lícula, potser sóc jo, tampoc crec que hi hagi tanta gent que ho fa). Últimament, però, des que tinc mòbil nou (tot i que no d'última generació) em poso a jugar a un joc dels que ja anaven incorporats, el wappo. No sé si és que vaig massa vegades sola al cine, o si és que sóc molt ràpida, però només jugo a aquest joc els 5-10 minuts que em solen faltar abans no comenci la peli, i avui he arribat al nivell 42. Espero no acabar-me el joc massa aviat, perquè realment m'agrada aquest tipus de joc, i no tinc ganes de baixar-me cap joc més...

Avui no hi ha hagut tràilers. No entenc perquè s'està perdent el costum. Ni anuncis ni res. Encara no havien tancat els llums, que ja començava la peli. Així que jo, tancant el joc com podia, parant el mòbil... ràpidament.

Només hi havia dues persones al cine: una altra noia i jo. Així no ens hem barallat ni ens hem fet nosa ;-)

El problema ha estat quan ha començat la peli. Només de començar ja he vist que no hi hauria d'haver anat sola. Sabia que la volia veure. Sabia que l'havia d'anar a veure. Però també sabia que no l'havia d'anar a veure sola. I això he fet. Però, en fi, ja se'm passarà.

No sabia si posar el títol de la pel.lícula. Però m'imagino que algú ho preguntarà. El dia de l'accident, quan vaig posar que estava cantant, vaig pensar que em preguntarien quina cançó escoltava. I fins i tot vaig encertar la persona que m'ho va preguntar. Aquell dia no tenia resposta. Avui sí. Només faltaria que no em recordés de la peli que he anat a veure avui mateix! I com que els divendres són dies estranys, el dissabte al matí li he promés a ma mare que l'acompanyaria a comprar-se roba i al vespre tinc un fabulós sopar, no crec que torni per aquí fins diumenge. Així que m'anticipo a la pregunta i ja responc. La peli era "La intérprete". Que per què era especial? Bé, això no ho contestaré ni als comentaris, així que si a algú li passa pel cap fer la pregunta, que sàpiga que no tindrà resposta.