diumenge, 20 de febrer del 2005

Ell també ha votat?

Avui tenia dues coses a fer: passejar el gos i anar a votar. I com que sóc vaga de mena, he decidit que ho faria tot a la vegada...

Així que, com que el col.legi electoral no queda massa lluny de casa (als pobles ja se sap, a vegades has de recórrer uns quants quilòmetres per anar a votar) he agafat el gos, he agafat el DNI, m'he posat el xandal, i he anat a votar mentre feia una mica d'esport i passejava el gos. 3 en 1.

I he descobert que tothom té el mateix sentit de l'humor. També he descobert que ningú troba massa normal que es vagi a votar amb un gos (?)

Quan he entrat al col.legi electoral, he preguntat si podia entrar-hi amb el gos. A ell no li feia massa gràcia entrar-hi, perquè no li agraden els llocs tancats, però m'han deixat, així que el gos i jo hem entrat. Com passa als pobles petits, on el cens no arriba als 300 habitants, no hi havia ningú votant. De fet, en totes les eleccions en les que he votat, mai m'he trobat a ningú més votant a l'hora que hi he anat jo (serà que hi vaig a hores intempestives?)

I des de la mesa electoral m'han dit "el gos no pot votar". Je, je, quina gràcia!

He sortit del col.legi electoral i m'he trobat un noi que no coneixia de res. Però al veure'm sortir del col.legi electoral amb el gos m'ha preguntat: "El gos també ha votat?"

Coi! Tant anormal és anar a votar amb un gos? Per què totes les persones que m'he trobat m'han fet la mateixa pregunta?