diumenge, 13 de febrer del 2005

8 de setembre del 92

Avui he estat fent endreça. De tant en tant en faig, però crec que n'hauria de fer més sovint...

M'he trobat un moneder de quan era petita. A dins hi havia un bitllet de tren. El primer que he fet ha estat mirar el preu (serà que sóc catalana?). 940 pessetes. Massa car per ser a Barcelona. Així que he mirat quin era el destí: Barcelona. Com pot ser? 940 pessetes és el que deu costar ara un bitllet a Barcelona. Me'l miro millor. És un bitllet de Talgo. Em miro la data: 8 de setembre del 92. Què vaig anar a fer jo a Barcelona el 8 de setembre del 92? Per què vaig anar-hi amb Talgo podent agafar un tren normal?

Segueixo investigant. Junt amb el bitllet hi ha dos bitllets estranys, on hi posa TMB i "servei especial". Què coi serà? Seran bitllets de metro? No ho semblen. Almenys no s'assemblen ni als d'ara ni als de fa 7 o 8 anys.

Continuo investigant. Em pregunto per què el bitllet està tan ben conservat. Quin tipus de tinta fan servir a la Renfe? Sembla un bitllet d'avui, de tant bé com es veu.

Trobo un altre paper. És un rebut del Corte Inglés de plaça Catalunya. Només sé que vaig comprar algo que es diu "Feria Oriente", que valia 875 pessetes i que vaig pagar amb (suposo) un bitllet de 1000.

La meva memòria hi ha estat treballant. Sé que al 92 vaig anar a Barcelona a veure alguna cosa dels Jocs Olímpics i algun partit del Barça, però hi vaig anar amb els meus pares, en cotxe. Així, què vaig fer aquell dia? Vaig anar a Barcelona només per anar a comprar al Corte Inglés? Suposo que no... I els bitllets de TMB?

Tota una incògnita. Hi seguiré pensant...