diumenge, 9 d’abril del 2006

Converses de Rams

- Ja sóc gran, pel tortell.
- No sé qui va anar a buscar el tortell fins que en va tenir gairebé 40.
- Sí, ja, però jo ja sóc gran.
- Tu vine, que jo te'l seguiré donant fins que et casis.
- Doncs em sembla que en tens per anys.
- Bé, si t'ajuntes és com si et casessis.
- Igualment...


- I per què se n'ha d'anar?
- Perquè ha d'anar amb el seu pare.
- Per què?
- Perquè el seu pare no és aquí.
- I per què?
- Perquè és a casa seva.
- I per què?
- Perquè no viu aquí.
- I per què no viu aquí?
- Perquè viu allà.
- I per què?


- No me'n vull anar!
- Has d'anar a veure el papa.
- Jo em vull quedar.
- Sí, però et vindrà a buscar el papa.
- Per què?
Perquè és diumenge i li toca?
- No tens ganes de veure el papa?
- I tu, que vindràs?
- No, jo no.
- I per què?
- Perquè jo em quedo aquí a casa.


- I jo?
- Tu ja tens un padrí.
- Però jo també vull un regal.
- Sí, ja ho sé, però ara aniràs a veure el teu padrí i et donarà un regal.
- Jo vull un regal!
- Sí, ara te'l donaran.
- I per què jo no?
- Tu sí, però d'aquí a una estona.
- Jo el vull ara!
- Sí, ara aniràs a casa del padrí i ell te'l donarà.
- Ara!
- No, ara no pot ser.
- ...
- Va, no ploris.
- Jo també en vull!


- On és?
- No hi és.
- I per què?
- Perquè està malalta.
- I on és?
- A l'hospital.
- I per què?
- Perquè l'han de curar.
- I per què?
- Perquè està malalta.