dilluns, 9 de gener del 2006

Semàfors

Un dia qualsevol, abans de les 7 del matí:

Primer semàfor:

Busco el mòbil. Comprovo que des de l'últim cop que el vaig agafar (normalment el dia anterior a la tarda, però podria ser més) no ha tingut activitat. El semàfor es posa verd.

Segon semàfor:

Apago el mòbil. No fos cas que per alguna cosa sonés durant la següent hora i mitja. El poso a sota el seient del cotxe, juntament amb el carnet de conduir i altres coses que tinc tirades per sobre del seient de l'acompanyant.

Tercer semàfor:

Obro la bossa del gimnàs i busco la tarjeta per entrar.

Quart semàfor:

Trobo la tarjeta del gimnàs, tenco la bossa. Ja és l'últim semàfor abans del meu destí.

Avui, a les 7 menys poc:

Primer semàfor:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Segon semàfor:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tercer semàfor:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Quart semàfor:

Merda! Que jo havia d'apagar el mòbil, treure la tarjeta, posar les coses a sota el seient... Ai... On és el mòbil? No, aquí no hi és. Però si sempre és aquí... El semàfor es torna verd.

Poc després se m'encèn una llumeta. Merda! El mòbil està molt feliç carregant-se des d'ahir a mitja tarda. Que bé!

Arribo a lloc. M'enfado. Perquè el mòbil és a casa. Perquè he de posar les coses a sota el seient just en el lloc on deixaré el cotxe durant una bona estona. No, no me les penso emportar a dintre. Obro la bossa del gimnàs. On coi és la tarjeta? Agafo la tarjeta. Tenco la bossa. Que bé que comencem el dia!

Un dia qualsevol, a les 8 i poc:

Primer semàfor:

Obro la bossa del gimnàs. Hi deixo la tarjeta. Tenco la bossa del gimnàs. Obro el cendrer.

Que per què obro el cendrer? Al meu cotxe està prohibit fumar, així que el cendrer serveix per altres coses.

Segon semàfor:

Agafo el rellotge de dins del cendrer. Em poso el rellotge. Agafo un anell de dintre el cendrer. Me'l poso. Agafo una arrecada de dintre el cendrer. Me la poso. Agafo l'altra arrecada. Me la poso. Semàfor verd.

Tercer semàfor:

Trec les coses de sota el seient. Ressucito el mòbil. Feina feta, últim semàfor i ja arribo a treballar.

Avui, a les vuit i bastant:

Abans d'engegar el cotxe:

Merda! Ja m'he perdut l'APM de quarts de nou. Coi de dutxa! Com pot ser que avui no hi hagués hagut aigua calenta? Amb l'aigua tan freda m'ha costat un munt decidir-me a dutxar-me. I, és clar, he sortit a les tantes.

Primer semàfor:

Tarjeta del gimnàs. Tenco la bossa. Què li passa al semàfor que encara no està verd? Cendrer. Rellotge. Verd.

No he fet ni deu metres:

Si això és la cua de l'encreuament que hi ha d'aquí a 150 metres, aquí m'hi puc estar fins demà al matí. Efectivament, és la cua. Per anar tard.

Cua. Anell. Arrecada. L'altra arrecada. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Passo el primer obstacle. Cua altre cop.

Trec les coses de sota el seient. Ja no em queda res per fer. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Ni tan sols puc ressucitar el mòbil. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Cua.

Jugo amb la radio del cotxe. Em dedico a canviar les emissores de la memòria. Zzzzzzzzzzzzzz.

Segon semàfor:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tercer semàfor:

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jo vull la meva rutina!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

m'he estressa noi... gràcies eeh! jajajaaja

bona nit

Anònim ha dit...

Ostres, l'Imma té raò. Aquest es un post molt estressant!
Cada cop valoro més la rutina!
;-)

Anònim ha dit...

Serà que estic estressada? :-)