dimarts, 3 de gener del 2006

A qui t'assembles?

Realment, he de deixar de fer l'idiota per internet... Val més que em posi a treballar o em deprimiré...

Hi ha una pàgina on pots pujar-hi una foto teva i et diu a quin famós t'assembles, d'una base de dades que tenen.

No, si ja ho dic jo, que de guapa no en tinc res. El que no m'esperava és que, després de posar-hi una foto meva em sortís això:




D'acord, "només" és un 64% i la següent semblança que sortia era una mica millor:



I és la primera si li poso el gènere femení. Però, tot i així, no treu el xoc que he tingut al veure com a primera imatge en Tim Berners-Lee.

No, no era la foto! He provat amb una altra foto i la primera imatge que m'he trobat ha sigut la següent:




Però em centraré en les positives i deixaré estar a l'Antonio Banderas, que diu que també m'hi assemblo...






















Apa, ara ja sabeu quina cara faig :-) Algú em dirà a qui s'assembla? Va, si és divertit... encara que et surtin fotos de l'altre sexe...

Ole, ole, ole! A la tercera va la vençuda, que diuen... He provat amb una tercera foto, només per veure a quin home diu que m'assemblo ara... I... el resultat m'ha sorpès enormement. Per què? Doncs perquè la primera foto que ha sortit ha sigut... aquesta:




El pròxim cop que algú em demani una foto ja sé quina enviaré... perquè sorprenentment només m'ha sortit un home. I de dones... doncs totes aquestes:



(clicant a sobre la foto es veu millor)

Crec que vist l'èxit de l'última prova, no tornaré a provar-ho més :-)

Tot i que és curiós que surtin coses tan diferents, però que una mateixa dona em surti amb dues fotos diferents. Serà que realment m'hi assemblo? Curiós...

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, ja ho sé, és una xorrada de post... però m'ha fet gràcia!

Anònim ha dit...

La foto que posa Ursula Andres , es de la Lauren Bacall ! Deu -n'hi do la badada de la web aquesta , no!

Ara ja ens fem una idea de la cara que fas.

Bon Any 2006

Anònim ha dit...

Tens un rostre molt interessant, i bastant camaleònic .... jejejeje

A tu et deuen dir que t'assembles a la humanitat, oi?

Una abraçada .....

Anònim ha dit...

la noia k més pot escriure el k escrius és la Pretty Zinta del 53%

jo diria k amb aksta si k t'assembles!

Anònim ha dit...

eis, estrins!! sembla que et moris de ganes de posar la teva foto, ving no et tallis, NIcole quidman !!! xD, és diver això eeh!!

Anònim ha dit...

osti... diver i adicitiu!! tot i que hi ha alguns k dic... xo si jo no m'hi assemblo U_U!!

Anònim ha dit...

Ostres! Quants de comentaris de bon matí!!!

Doncs sí, Viatger, és una badada. Però fa gràcia. Tot i que amb aquestes fotos dubto que et facis una idea de la cara que faig... He de reconèixer que, mirat ara, al de la primera foto sí que m'hi assemblo... una mica, però m'hi assemblo. Fins i tot diria que m'assemblo a en Pedro Santana. I he de reconèixer que hi havia una foto d'una persona que, concretament en aquella foto, m'hi assemblava molt... però em va fer vergonya posar-la. Era una persona catalana...

Potser sí que tens raó, ignasi, m'assemblo a la humanitat :-)

mai9, potser tens raó. Podria ser que m'assemblés a la Preity Zinta. Però, no sé, jo la veig tan diferent... O potser no.

No, imma, no em moro de ganes de posar la meva foto. Només que m'ha fet molta gràcia veure aquestes fotos :-) Nicole Kidman? Ui, no, no m'hi assemblo pas. Ni de cara (no sé pas com ho ha trobat), ni d'alçada (em falta un pam), ni de tipus (ejem... millor no ho dic). Però, va, digues a qui t'assembles tu!

Sí, i tant que és addictiu, erakkia! Tu tampoc ens diràs a qui t'assembles?

Anònim ha dit...

ole ole!! jo ho he posat al blog... tot i que no t'en fiis... he borrat algunes d negatives :P

Anònim ha dit...

Ostres que bé! Ara vaig a mirar :-)