dimarts, 2 de gener del 2007

Test

M'encanta fer tests de personalitat. Tot i que després, quan surten els resultats... em faig un fart de riure, per què negar-ho?

Ahir en vaig fer un. Si algú vol veure els resultats....

No publicaria un post tan xorra si no m'hagués fet moltíssima gràcia una cosa. Resulta que sóc un 48% masculina (suposo que fins aquí, cap problema), però quan hi surt la feminitat... ai... només en sóc un 30%. Crec que aquí hi ha un problema: o amb el test, o amb mi, o amb la meva forma de contestar les preguntes...

També em crida l'atenció que sóc molt poc de tot. Segons això, el que sóc més és empàtica (gran sorpresa), però li segueix autoritària. Jo sóc autoritària??? Em sembla que el test no està bé... que el canviin ara mateix!!!

M'encanta la frase: "Relating to others so well, and understanding their emotions, leads you to trust people in general, even though you're somewhat shy and reserved at times." At times? Només at times?

En fi, una xorrada més, com qualsevol altra...