diumenge, 11 de març del 2007

Hola, sóc el contestador de la Lluna...

... ara la Lluna no hi és, si vols pots deixar el teu missatge.

Claudi, sí, ja sé que ahir em vas dir que comentaríem el partit i altres coses. Però sé que no em trobaràs a faltar. Segurament ni t'adonis que no hi sóc.

Just, ja sé que normalment t'explicava què tal el matí, però ha sigut un desastre. I dels grossos. I, de fet, tampoc t'importarà que no hi sigui. O no t'hauria d'importar.

Víctor, sé que trucaràs. I, si vols que et digui la veritat, prefereixo no ser-hi. L'altre dia et vas passar tant amb els teus comentaris masclistes que un nen de 14 anys es va haver de posar a davant meu i dir-me que tranquil.la, que millor et deixava com a un idiota. Sé que trucaràs, que em tindràs molta estona al telèfon, i que només faràs que explicar acudits dolents, intentant-te fer el graciós (hi ha alguna cosa pitjor que algú que no té gràcia intentant-se fer el graciós?), i deixant anar comentaris masclistes i de molt mal gust, si és que no tens a la dona a prop. Deixa el teu missatge. M'alegraré de no ser-hi.

Robert, sé que em voldràs explicar com ha anat tot. Però... ja m'ho explicaràs un altre dia. Tampoc crec que em trobis a faltar.

Mmmm... per què no hi ha noms de noia?

Me'n vaig al meu refugi. Tornaré... d'aquí a unes hores. I sé que ningú m'haurà trobat a faltar.