dilluns, 14 de març del 2005

Tòpics

Estic farta dels anuncis de Timotei (crec que són de Timotei), aquells en els que una noia rossa diu tòpics sobre les morenes i a la inversa.

Què passa, que si jo sóc intel.ligent i morena i em tenyeixo a rossa perdo tota la meva intel.ligència?

Què passa, que si jo sóc guapa i rossa i em tenyeixo de morena, de cop passo a ser lletja?

Què passa, que si jo no sóc massa intel.ligent i morena m'he de tenyir a rossa i així la gent ja em perdonarà que no sigui prou intel.ligent?

Què passa, que si jo no sóc massa guapa, però sóc rossa, val la pena que em tenyeixi a morena, i així no desentonaré?

Odio els tòpics.

Jo no puc dir que sigui rossa. Tampoc puc dir que sigui morena. Aleshores, quin és el meu lloc enmig d'aquesta guerra? I si jo no sóc ni rossa ni morena, aleshores, què sóc? Sóc intel.ligent o sóc tonta? Sóc guapa o sóc lletja?