dissabte, 5 de març del 2005

Puzzles

No tinc remei.

Tot just fa una setmana que explicava que havia fet endreça d'una habitació. I que, més o menys, semblava que estava tot al seu lloc. Això sí, que valia més no intentar obrir cap armari.

Ara l'habitació ja torna a estar una mica desordenada... "Una mica desordenada" vol dir que la meitat del terra de l'habitació està intransitable.

La culpa la tenen els puzzles. M'encanta fer puzzles. I em relaxa moltíssim. Tinc sort de viure en una casa i tenir lloc per deixar els puzzles per terra. Si visqués en un pis petit, no ho podria fer, això.

Ara mateix tinc dos puzzles a mig fer escampats pel terra. I per què dos? Bé, és que... Bueno, fa temps en vaig començar un de 5000 peces. Fa temps que tinc fet tot el que és el dibuix... i "només" em falta el cel. El només està entre cometes perquè ocupa un terç del puzzle (unes 1500 peces?) i totes són del mateix color! I ja m'he desesperat... Sé que l'acabaré fent (no conec ningú més obstinat que jo), però m'he pres un descans en el puzzle. Però, ara que hi sóc, s'accepten ajudes per acabar-lo!

Avui n'he començat un altre. Semblava fàcil. Només són 1000 peces. Però no és tan fàcil... El puzzle és en blanc i negre. Per tant, la primera fase, de separar per colors, doncs està bastant xunga... La segona mala notícia és que les peces que van juntes costa una mica de fer-les encaixar. I això també fa que sigui difícil... I la tercera... La tercera és que el marc del puzzle és tot blanc. M'he disposat a fer el que faig sempre que començo un puzzle: separar les peces del marc i muntar primer el marc. Però m'hi he passat una bona estona i he sigut incapaç de muntar-lo... tot blanc és pitjor que el cel de l'altre puzzle! Així que he començat la casa per la teulada, i aquest puzzle es començarà pel centre i no pel marc. Apa que riuré... perquè es tracta d'una catedral i tot és o blanc o finestrals, tots iguals.

Què acabaré primer? El cel o el blanc i negre? :-)