dilluns, 31 d’octubre del 2005

Compri'm un globus pel seu nét

Ja només em faltava aquesta! S'hauria de demanar a les persones que venen globus per les fires i similars que es moderin una mica. Que sí, ja sé que tenen moltes ganes de vendre tots els globus que siguin possibles i que farien el que fos per convèncer algú de que compri globus.

Així que, és clar, si veuen a una parella d'uns cinquanta anys, el primer que se'ls acudeix és dir:

- Vinga, senyora, compri'm un globus pel seu nét!

I, és clar, ma mare, que s'ha passat tot el matí amorrada a la tele, mirant les notícies (bé, la única notícia que semblava que hi hagués avui a tot arreu), surt de casa i li diuen això, arriba a casa i...

És igual, em sembla que tothom s'ho pot imaginar. I com que hi ha l'agreujant que sóc la única persona que li pot donar néts...

Què passa, que les venedores de globus no tenen compassió de mi? Bé, de mi i de molta gent com jo.

Que, és clar, arriba ma mare a casa i el primer que fa és explicar-me això. I després em ve amb la típica frase de "a veure el dia que em fas àvia". Si, mama, ara hi corro. M'ajudaràs a pagar la inseminació artificial, veritat?