dissabte, 25 d’agost del 2007

Doctor en Alaska (2)

Queden 12 hores perquè surti l'avió que em portarà a Europa. Tinc l'habitació plena de coses tirades per aquí i per allà. La càmera i el carregador. El reproductor d'mp3. El portàtil. El mòbil. El rellotge. La motxila. La maleta. La roba.

He de fer la maleta. He de marxar aviat de l'habitació. I sortir al carrer. I anar cap a una banda...



... o cap a l'altra.



Llàstima de la tela mosquitera de la finestra, però suposo que ja és per fer-se'n una idea. Més enllà del bosc, només hi ha bosc...

Acabo de tornar d'esmorzar i tinc un problema. Tenia gana, però era incapaç de menjar res. No hi havia res que no fos dolç. Estic farta de menjar madalenes per esmorzar, i pa que no és pa. I una mica de pernil? O qualsevol altre tipus d'embotit? No, res de res.

Fa una setmana que només menjo 3 tipus de coses: pizzes, hamburgueses i amanides. Es mig reien de mi cada cop que demanava una amanida, que era bastant sovint. Però és que estic acostumada a menjar molt verd... Ja no recordo l'últim cop que vaig menjar fruita o verdura. I avui el dia té pinta de... ahir ja directament vaig menjar galetes per sopar. El primer avió surt després de l'hora de dinar, però aquí no hi ha forma de dinar ni que sigui una hamburguesa. I he dit hamburguesa, ja no demano res millor! El segon avió surt al vespre, i dic que hauré de menjar alguna cosa, que no puc passar-me 12 hores sense menjar res... Porqueries? L'aeroport de les cinc hores i mitja és americà. Potser puc aspirar a trobar algun lloc on menjar una hamburguesa...

M'estic pensant si quedar-me a l'hotel i xupar una mica més la wifi. A l'aeroport no crec que n'hi hagi. Però és un hotel molt petit, aquest, i fa com cosa estar-se allà, a la recepció, perquè no hi ha ni déu. Segurament porti el llibre a l'aeroport i... llegeixi unes quantes hores. Per sort, a l'aeroport gran podré endollar el portàtil i acabar la feina aquella de l'altre dia, allò que em vaig preparar per fer.

Potser que comenci a fer la maleta. Demà a aquesta hora, si tot va bé, la meva maleta i jo anirem en cotxe (em venen a buscar, bien!) cap a caseta...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Suposo que si l'altre aeroport és gran hi trobaràs alguna cosa per menjar, encara que sigui menjar amb un excés notable de calories i mandangues (tampoc suporto les hamburgueses... i trobo molt a faltar la fruita quan no en puc menjar!)

I quan arribis a casa... Un bon àpat del que et vingui més de gust! Amanida? Canelons? Tu mateixa!

Per cert, quin llibre et vas endur al final?

Una abraçada i que no se't faci massa llarga l'espera!

Anònim ha dit...

Sí, a l'aeroport gran alguna cosa per menjar trobaré, però no saps com voldria que hi hagués un pans i menjar-me un british bacon. O alguna cosa ben salada. Ja no parlo de menjar "normal"... Veurem a veure si trobo alguna cosa. El problema és que arribo allà a quarts de cinc de la tarda, hora d'aquí, i estic acostumada que aquests dies dinava a les 12. Suposo que hauré de menjar alguna cosa abans d'agafar el primer avió. Allà només seria berenar, però després em donaran sopar a l'avió, i qualsevol cosa que em donin a l'avió serà millor que el que pugui comprar...

Quan arribi a casa... un bon plat de verdura! Ma mare fa anys que ho sap, el que ha de fer. Sempre, quan arribo a casa de viatge, m'hi espera un bon plat de verdura. Mmmm... espinacs. La trucaré des de l'aeroport a veure si en té :-)

Al final no em vaig endur el Silmarillion. Me'n vaig endur 3, però només vaig llegir una mica a l'avió llarg d'anada i ja no he tornat a llegir més. Fa dies que no llegeixo! Avui tindré temps... Però al final, amb un n'hagués fet prou...

N'he comprat un aquí. Extraterrestres, viatges en el temps, i coses per l'estil :-)

Anònim ha dit...

No fotis que la teva intenció és anar-nos informant de la tornada a temps real! No facis això! És que ara marxo de casa i ja no ho podré llegir, quina putada! Bé, m'hauré de conformar en llegir-ho tot de cop quan pugui.

Espero que trobis alguna cosa decent per menjar, o si més no, salada.

Pel que fa als llibres, espero que el Silmaril·lion el llegeixis aviat, però va, et perdono per no portar-lo. Tinc una altra recomanació per tu, crec que vas dir que no l'havies llegit (si m'equivoco, perdona'm), però ara m'ha agafat fort amb aquest llibre, El Joc d'Ender. Si no l'has llegit, crec que t'agradaria. No sé per què t'ho dic ara, però segur que ho llegiràs en un moment o altre, així que ja no se m'oblidarà dir-t'ho en un altre moment.

Anònim ha dit...

No en tenia intenció, però... tinc wifi a l'airport!!! Ole!!! Ara escric un post. Total, tinc hora i mitja!!!!

Però tranquil, al segon aeroport no tindré wifi (o això em penso), i són 5 hores i mitja allà, més 8 hores de viatge, més una hora a un aeroport europeu, més 3 hores fins a Barcelona, més 2 hores fins a casa. No tornaré a tenir connexió com a mínim fins demà a aquesta hora...

El Silmarillion el llegiré aviat. Segur. El Joc d'Ender? Miraré a veure si el trobo.