dilluns, 8 d’agost del 2005

Idiota

- Sóc idiota.
- Ja hi tornem?
- Sí, és clar, perquè és veritat.
- I ara què ha passat?
- Res, simplement, que sóc idiota.
- Però què has fet?
- L'idiota.
- D'acord, idiota, quina és la raó per la que creus ara que ets idiota?
- Perquè ho sóc.
- Et puc demostrar que no ets idiota.
- No, no pots.
- Ah, no?
- No, no pots demostrar una cosa que és falsa.
- Vés al google.
- No.
- Per què no?
- Perquè ja sé on em vols portar.
- Llavors ja saps per què no ets idiota.
- Però saps que no hauria de ser jo.
- Però ets tu.
- Sí, i què? Va ser un rebot, m'hi vaig trobar pel mig, sense saber per què ni com. Jo no hauria de ser-ho.
- Però ho ets.
- Però encara que ho sigui, no treu que sigui idiota.
- Una persona idiota seria incapaç de fer-ho.
- Doncs jo sóc idiota i ho vaig fer.
- Bé, tu vés mirant...
- Ostres, hi ha una cosa nova!
- Ah, sí?
- En francès.
- En francès?
- Sí, això sembla.
- Coi! Diuen que sóc sympathique.
- Veus?
- Què veig? Es deurien equivocar.
- Per què?
- Jo no diria que sóc sympathique. Bé, comptant que sympathique sigui la traducció de simpàtica. Sinó, em pensaré si ho sóc.
- I tu què hi haguessis posat, doncs?
- Idiota?
- Va, no diguis tonteries.
- No ho sé, és que no calia que hi posessin res. I se m'acudeixen uns quants adjectius per posar, abans que sympathique.
- Per exemple? I ara no em diguis idiota, que et deixaré per inútil!
- Borde?
- Va, digues-ho en francès!
- No en sé... mira, un altre: ignorant.
- Que no sàpigues dir borde en francès no vol dir que siguis ignorant.
- Ignoro això com a mínim. Això no vol dir que sigui ignorant?
- No tens remei.
- Més adjectius: callada?
- Ara no ho sembla pas.
- Vaig a dies. Ara en sèrio, el que deuria escriure això deuria estar begut...
- Per què?
- Perquè jo no sóc simpàtica.
- Però si ho ha posat, serà per algo, no?
- Home, què volies, que hi posés idiota? No hagués quedat massa bé...
- Hi podria haver posat alguna altra cosa.
- Sí, què? Belle? Encara hagués dit més mentides que amb sympathique.
- Ja hi tornem?
- És igual. Ara m'ha fet il.lusió això de sympathique. Ja no diré que sóc idiota... almenys fins d'aquí a 10 minuts :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

- Tú que creus, que aquesta noia és idiota?
- No sé tú... però jo diria que té una doble personalitat.
- Mira... això sí, veus? ja en som quatre.

;-)