dimarts, 16 de desembre del 2008

Puc demandar a Ausonia?

Aclariment 1: No, no penso denunciar a Ausonia, però us agrairia que, des del meu humil blog (no des de cap lector rss), cliquessiu a l'enllaç, per si algú d'Ausonia es digna a passar per aquí... Tot i que, de ganes de denunciar-los, no me'n falten...

Aclariment 2: Sé que és un post que la meitat de població no entendrà, o el que sigui. No importa. Jo l'escric. Perquè si no l'escric, rebento. Perquè estic molt cabrejada. Perquè... coi, perquè sí, carai!!!

La història comença un dia a la tarda. M'acaba de venir la regla i he d'anar a classe. Fins aquí, una cosa que he fet moltíssimes vegades abans que avui. Però, no ens enganyem, amb alguna amiga professora hem comentat algun cop que una de les coses que fa més por que pugui passar a classe és precisament que et taquis quan ets a classe, tu no te n'adonis, i tota la classe ho vegi. I ho diu algú que va caure de culs de la manera més tonta davant d'una classe. I crec que preferiria tornar a caure de culs 10 vegades que no que em passés això.

Els alumnes estaven molt riallers. Cada cop que em girava, per escriure alguna cosa a la pissarra, quan em tornava a girar, estaven allà, rient. Mala senyal.

Així que, just sortint de classe, vaig al lavabo.

La sort és que portava texans. I que els texans són gruixuts i no va traspassar.

Però... al lloc on va traspassar és un lloc on hi havia compresa!!! Així que la vaig inspeccionar. I sí, al lloc on va traspassar, la compresa tenia un forat!!! Sí, un forat! El tros de matèria enganxosa (i impermeable) tenia un foradet... Un foradet que jo no havia vist en posar-me la compresa, però un foradet que podia haver fet molt més mal. Al cap i a la fi, jo només vaig ser 2 hores a classe, i m'acabava de venir la regla, així que era fluixeta encara i...

Doncs res, que vaig pensar que era problema meu.

I vaig arribar a casa. L'endemà (o sigui, avui) era un dels dies més durs de tot l'any, si no el que més. Començava a donar classe a les 9 del matí i acabava a les 7 del vespre. Pel mig, tenia un descans de dues hores: una l'ocupava en una reunió, i l'altra era per dinar. Tenia un segon descans de dues hores, totes dues ocupades per una reunió. Total, que no tenia temps de res, ni per hòsties, ni per preocupar-me de la regla i de les compreses, i de la mare que les va parir.

Així que suposo que és d'imaginar el cabreig he agafat quan, després de córrer una estona, em dutxo, i obro una compresa d'aquesta marca que portava i... I observo que té 3 forats. I aquí, qui no llegeixi en diagonal, haurà observat que no he dit foradet. He dit forat.

El problema? Que al matí havia agafat 3 compreses: una estava a la bossa del gimnàs i les altres dues al cotxe.

Així que pujo al cotxe, patint, esperant que el quart d'hora o vint minuts que trigaré a arribar a la feina i entrar al lavabo no sigui massa temps pels forats de la compresa.

És clar que llavors tinc un altre dubte. Bé, a part de preguntar-me per què no passen aquestes coses quan sóc a casa (les que he obert a casa no tenien cap problema), em pregunto una altra cosa. De les dues que tinc, quantes estaran bé?

Malauradament, és el dia en què la regla és més forta. A part de totes les hores de classe, a les 7 acabo, estic una estona més a la feina, i després vaig a un curs. He de fer dos canvis pel mig, o petarien, però... després de canviar-me al matí, ja només em podré canviar un cop durant tot el dia... i comptant que les dues estiguin bé. I si les dues estan malament? Tinc 3 hores seguides de classe!!!

No, no pot ser. Vull dir, que jo compro les compreses perquè facin un servei, però si no puc confiar-hi... No, no demandaré a Ausonia, però des de que em va venir la regla als 10 anys (i en tinc 30!) que he fet servir Ausonia. Des d'avui, em canvio de marca.

Total: de les dues compreses, una estava bé i l'altra malament... A les 9 del matí em poso la que està bé. En condicions normals, tindria dues compreses meves a punt per canviar-me durant el dia.

I què tinc?

Tinc dues compreses que no he fet servir perquè estan defectuoses a la basura, i tot un dia per davant, amb la regla fortíssima, moltíssimes classes (i ja he dit quina és la cosa que em fa més por de les classes!), i una mala llet i unes ganes de demandar a Ausonia, que em sembla que no cal ni que expliqui!

Aclariment 3: Sí, estic dinant davant de l'ordenador i acabo d'escriure això mentre dino. Però és que NO podia callar. Apa, me'n vaig a classe... i no sé. Encara em queden 8 hores per voltar per aquest món de Déu i... aghhhhhhhhhh!!!!!!! Demandaria a Ausonia!!!

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Ostres! No m'he trobat mai cap compresa amb forats! Jo no sóc tan fidel a la marca com tu.
Saps què he acabat fent jo? A la feina, hi tinc una caixa de tampons per si les mosques!

Carquinyol ha dit...

a mi sovint m'ha passat això !! :P

brometes apart... el que hauries de fer es guardar la resta de la remesa defectuosa i enviar-les a Ausonia comentant el teu problema i el teu emprenyament, si tenen una mica de vergonya s'haurien de disculpar i enviar-te una remesa en bon estat.

I ja sé que no o faràs, però això de demandar només és per a rics, de fet, la justícia només és per a rics, amb tot els costos d'advocats, judicis i tal els membres de la prole no hi podem accedir pas sense por de quedar econòmicament enfonsats per a sempre.

Llum ha dit...

Ostres, Tirai, jo no m'hi havia trobat mai, tampoc. I això de la feina... jo és que normalment en porto una a la bossa i una altra a la motxila del portàtil. Crec que ja en porto prous, no? El que passa és que ahir ja vaig haver de tirar de la de la bossa i la de la motxila del portàtil... Vale, una mica és problema meu per no repondre-les, però... quina ràbia!!!

Sí, Carquinyol, no dubto que tu t'hi trobes prou sovint! El que passa és que jo no vull una remesa en bon estat. No tinc cap problemes per comprar-ne. El que no vull és trobar-me amb una sorpreseta! Perquè, dic jo, per més que me n'enviin una remesa en bon estat, no poden tirar enrere en el temps. I d'això... si els envio la roba tacada, me la rentaran? Això em convenceria més!!! Sort que en Dan va informar fa poc que l'aigua oxigenada anava bé per treure taques de sang. Això em fa molt més favor que una tongada de compreses en bon estat... excepte si són capaços d'enviar-les ARA mateix!

Anònim ha dit...

passa't als tampons ;)



i, demana a algú que t'en presti una! jajajaj

(ps: quan ets a classe com a alumne també la tens,aquesta por. )

Llum ha dit...

I si els tampons també fallen, mariona?

Per cert, a quin dels meus companys masculins (avui no veig cap dona per aquí) vols que li'n demani una?

Ah! Com a alumne pots tenir també la por, però... si et passa algo, no et veu tota la classe, que a sobre pot comentar quan et gires... és bastant diferent...

Laia ha dit...

Ui, no m'hi he trobat, però és per fotre'ls un puro dels grossos! Com si compres llet i és agra, o... bueno, això, que paguem per alguna cosa, i precisament tot aquest material de compreses, tampons, salvaslips i hòsties no és barat!

Anònim ha dit...

uf, quina ràbia, és lo pitjor del món! jo, com el carquinyol, els hi enviaria les defectuoses, ni que sigui perquè se n'assabentin. a mi mai m'ha passat lo dels forats, però sí lo de tacar-me (tinc un flux horrible) i, a sobre, en els llocs més insospitats... fins i tot a vegades havia dut roba de recanvi a classe! això i un carregament de compreses i tampons :))

Jansy ha dit...

Caram, no sabia que hi podia haver forats a les compreses. El problema és ben gros i n'hi ha per enfadar-s'hi, però com sempre, val més la pena canviar-se de marca que fotre's en merders.

Volem compreses de qualitat!!!

Llum ha dit...

Exacte, Laia, no és barat. I a l'anunci diuen alguna cosa de "confianza en ti misma". Doncs ja veig la confiança que em donen...

Ostres, aina, déu n'hi do! Suposo que jo no em puc queixar, però tot i així... roba de recanvi?

Jansy, jo tampoc ho sabia, que n'hi podia haver!