dissabte, 27 de maig del 2006

Meme sobre blogs

En Zinc m'ha passat aquest meme sobre blogs. I com que jo no tinc res més a fer aquest matí que ficar la pota un cop darrere l'altre, em posaré a fer el meme. Així, almenys, no ficaré la pota. I si la fico, com que ningú no em coneix... (jaja!)

Per què vas crear la teva bitàcora?

Doncs perquè em vaig cansar del nom de l'antiga :-)

Ara seriosament, fa tant de temps que ja ni me'n recordo :-)

Ara més seriosament, ni jo mateixa ho sé. En vaig descobrir una fa temps. I d'una, vaig passar a una altra. I a una altra. I a una altra. Fins que un dia vaig pensar que si l'altra gent era capaç de fer-ho, doncs jo també. I així vaig crear-ne una. Després la vaig abandonar i en vaig crear una altra. Però, al cap i a la fi, segueix essent el mateix.

Quantes bitàcores llegeixes al dia a part de la teva?

Aquesta és una pregunta que no penso contestar :-)

Entre altres coses, perquè no en tinc ni idea. La veritat és que... buf, no ho sé pas! El bloglines (veure la propera pregunta) diu que, ara mateix, hi ha 31 bitàcoles que acostumo a llegir que tenen alguna cosa nova i jo encara no ho he llegit. Doncs això, unes quantes, tot i que no les llegeixo totes cada dia, i n'hi ha que només les llegeixo el cap de setmana o quan tinc temps.

En llegeixo moltes. A la majoria no hi deixo comentaris, perquè gairebé mai sé què dir. Jo és que si no puc escriure un post llarguíssim, no sé resumir :-) Però vaig per aquí i per allà, llegint cosetes.

Saps què és un lector d'RSS? Si la resposta és sí, quin utilitzes?

Sí que ho sé. Com que sóc una mica despistada (però només una mica, eh!) i no tinc tots els enllaços aquí a la dreta, doncs faig servir un lector d'RSS. És clar que, als enllaços que tinc aquí a la dreta, hi clico indiscriminadament, encara que sàpiga que no hi ha res nou... Estic com una xota, ja ho sé.

Has banejat alguna vegada gent pels seus comentaris?

Sí. Aquells que arriben en anglès i que fan propaganda. Aquests els esborro tan aviat els veig. La resta, no. Faltaria més!

Quin és el benefici i el perjudici que t'ocasiona aquest món de les bitàcoles?

Prejudici? Quin prejudici? :-) Bé, el principal és que això enganxa molt i estic molt de temps per aquí llegint (i es escrivint).

Però els beneficis són molts més. Com ja he vist en més d'un lloc, des que vaig començar a escriure aquí, acostumo a anar pel carrer i penso "això és un post, això és un post". I, realment, a vegades em poso aquí, escric, i quasi que m'acabo prenent les coses a catxondeig (encara que no ho sembli) i el simple fet d'escriure-ho aquí, fa que jo mateixa m'animi. Després hi ha els comentaris, és clar, que fan que encara m'animi més. Però el simple fet de venir aquí i riure'm de mi mateixa (o no) és una bona teràpia.

I res, que quines respostes més dolentes que he donat. Vaja, el que ja tothom sap. Però, en fi, ja se sap, avui no és un bon dia (tot i que espero que sigui millor que ahir). Incomprensiblement, altre cop, la única persona que m'ha preguntat què tal ahir, ha sigut la persona de qui parlava ahir. Però ho deixarem estar.

A qui el passo? Doncs ja l'ha fet molta gent... però dels que esteu aquí a la dreta (i últimament us passeu per aquí) i encara no l'heu fet... He fet una llista, però m'ha quedat tan llarga, que l'he esborrat. Perquè tampoc sabria a qui triar, dels que esteu aquí a la dreta. I bé, tampoc vull obligar a ningú. Així que deixo el testimoni penjat. A tots els que esteu aquí a la dreta i no l'heu fet, us el passo (si el voleu fer). Ja sabeu qui sou :-)

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina enveja que em feu la gent que teniu "lector de RSS"! ;-)
O sigui que el que veig jo quan clico el punyetero enllaç amb l'explorer no deu ser bembé el mateix...

Va, que millori el dia!

Anònim ha dit...

Enveja? No, home, no! A més, tothom en pot tenir :-)

Anònim ha dit...

Zinc! et venc un lector de RSS! ;)

Anònim ha dit...

Zinc, ni cas a en mai9! (Quina cara que tens! :-) )

Pots trobar lectors de RSS gratis.

Anònim ha dit...

Però el lector de RSS aquest, em servirà també per poder escoltar cassets i vinils vells??? És que si no no m'interessa, mai9! ;-)

Anònim ha dit...

Sempre m'he preguntat si això de "meme" vé del francès "même"...

Anònim ha dit...

Jaja! No, pels cassets i els vinils no serveix :-(

Nessuno, no en tinc ni idea. A veure quin dia el fas, tu, el meme, eh! Que encara no te l'ha passat ningú...?

Anònim ha dit...

Que tal avui?

Anònim ha dit...

Zinc, estem de promoció! ara, per temps limitat, per la compra d'un lector RSS de regal (si si!!) un lector de cassets i vinils!!

ja em diràs ;)

(i llum, no em facis compatència desleial) :P

Anònim ha dit...

*competència deslleial, jeje