dimarts, 30 de maig del 2006

Dues opcions

Sona el despertador.
Continuo dormint.

Esmorzo.
Continuo dormint.

Em vesteixo ràpidament i preparo la bossa del gimnàs.
Continuo dormint.

Pujo al cotxe i vaig camí de la ciutat.
Continuo dormint.

Arribo a la ciutat. Gairebé no hi ha cotxes pels carrers. Només m'he
d'aturar als semàfors.
Continuo dormint.

Aparco el cotxe i em dirigeixo al gimnàs.
Continuo dormint.

Començo a fer gimnàs.
Continuo dormint.

La meva cara comença a estar més vermella.
Sona el despertador.

Començo a distreure'm amb bones idees.
Esmorzo.

La meva cara ja és una gamba total.
Em dutxo.

Uns estiraments.
Em vesteixo.

Em dutxo.
Surto de casa amb el cotxe.

Em vesteixo.
La carretera de casa està com una hora abans (qui hi hauria de passar?)

Surto del gimnàs.
Arribo a la ciutat.

Faig feliç a algú al deixar-li la meva plaça d'aparcament lliure quan ja no
en queda cap.
Començo a veure una cua d'uns quants metres.

Circulo per un lloc on no hi ha massa cotxes. L'únic problema és una
rotonda.
Mare meva, ja torno a estar enmig d'un embús!

Arribo a la feina, ben contenta.
Estaré mitja hora enmig d'un embús.

Ja fa estona que sóc a la feina.
Arribo a la feina, maleint els cotxes i la mare que els va arribar... Sí, em
podria haver aixecat abans, però...

Dues opcions. Dos formes de començar el dia. Tinc molt clar quina és millor
i quina és pitjor. És clar que també depèn del dia (o de l'hora d'anar-se'n
a dormir el dia anterior).

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai LLum, com diria el senyor perdedor, això és un putu-bucle.

Mira, jo si pugués triar, la meva elecció seria per la opció blava fins que arribés al punt "em vesteixo". Arribats a aquí, saltaria directament al punt "em vesteixo" de l'opció vermella (diferent color, però mateix concepte). I avall que fa baixada!! ;-)

Anònim ha dit...

La decisio esta clarissima no?
(Noia, he fet cas del que vas dir i he seguit el darrer meme fins el seu origen. Total 20 links, tres continents i "n" paisos. I l'origen es:
Brrrrrr!
Una pagina de apologia del PP, la COPE i la penya aquesta!!!
Quin mal rotllo m'ha donat.)

Anònim ha dit...

caram.... dormir també està bé.. jo si marxo de casa cinc minuts més tard del normal ja m'hi puc estar més de mitja hora... tot bé de cinc minuts!, quines coses!

Anònim ha dit...

Dons si,són dues opcions força diferents!però bueno, si el saltes algun pas de la positiva també pots acabar igual de bé, perquè a cada minut pots fer veure que et lleves, que t'acabes de despertar i començar un nou dia oblidant tot lo negatiu que t'ha passat abans;P

Anònim ha dit...

Vostè és molt espavilat, senyor Zinc! Només hi ha un problema: per fer el que vostè diu, necessitaria un teletransportador instantani, i encara no en tinc cap :-(

Dan, quina és, la decisió que està claríssima? :-) Al final he trobat la pàgina. Aghhhhhhhhhh!!! Ara fins i tot em fa ràbia haver contestat una cosa promuguda per tal element!

imma, a mi també em ve a vegades de 5 minuts. Enganxes l'hora dels coles i ja l'has fotut!

Quina és la positiva, labmaniakes? :-) és que ara m'he perdut... Això sí, això d'oblidar el negatiu que m'ha passat abans sempre està bé!!!

Anònim ha dit...

per mi no són dues opcions diferents.
jo...

Sona el despertador i Continuo dormint.

Esmorzo i Continuo dormint.

Em vesteixo però Continuo dormint.

arribo a la feina...i Continuo dormint...i així fins les onze, les dotze...

Anònim ha dit...

Bona aquesta!

Jo, de fet, si trio l'opció vermella, faig el mateix que tu...