dissabte, 13 de maig del 2006

Girona, temps de flors

M'encanta passejar pel barri vell de Girona. Recórrer els meus camins, que són poquets, però solen ser sempre els mateixos. No en conec cada racó. Només els meus racons.

Una de les raons per les que m'agrada el barri vell és per la soledat. Poca gent s'hi passeja, sobretot a les hores que hi vaig jo. En fujo els diumenges, dies de festa, tardes d'estiu... Però m'agrada algun matí perdut, algun dia al principi de la tarda, quan fa fred.

Tot i així, quan fan l'exposició de flors, hi acostumo a anar. Precisament per això, perquè m'agrada.

Aquest any, però, estic despistada. Potser és perquè no n'han fet prou propaganda. O potser sóc jo. No ho sé.

Resulta que avui s'ha inagurat l'exposició. I jo sense enterar-me'n.

Per sort, he tingut la genial idea de preguntar si els diumenges obria un determinat restaurant. Ara ja sé que obren. Però sort que he preguntat...

Perquè la resposta ha sigut: "Siguent flors, segur que sí".

I m'he quedat a quadres. Flors??????????? Ja????????????????????

I jo sense enterar-me'n!

Gràcies.

Sort que has avisat. Que sinó demà l'hagués feta grossa... Ai, ara toca canvi de plans!

I és que determinades situacions és millor no viure-les enmig d'un allau de gent que va a veure flors... sobretot sabent que t'hi trobaràs una mitjana de 15 o 20 persones conegudes que et pararan, i et preguntaran què fas, on vas, amb qui vas... I això només comptant amb les que et paren i et saluden.

Ara toca canvi de plans... Ai, que burra i despistada!

Gràcies altre cop!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Carai, Llum, doncs sí que estàs despistada, sí... amb el que a tu t'agrada això! Si hasta jo que m'ho miro desde moooolts kilòmetres lluny (i ni em va ni em ve) ho sabia!! ;-)

Anònim ha dit...

Ostres, Zinc, no em diguis això! Que malament! Quin despiste! Buf!

De veritat, no sé on tinc el cap!

Anònim ha dit...

de res de res!!!!!! :)

Anònim ha dit...

Es el blogger que fa el tonto o es el meu navegador? No puc posar el nom. Nessuno.

Anònim ha dit...

Ho vaig veure ahir a la TV. Té molt bona pinta...!

Anònim ha dit...

És possible que el blogger faci el tonto. A vegades ho fa.

Coi, és que tothom se'n va enterar menys jo??????????? Hauré de mirar més la tele...

I sí, està molt bé l'exposició. L'any passat vaig fer un munt de fotos. El problema és que hi ha massa gent...

Si tens temps, vés-hi! (Si no has d'es... bueno, ja m'entens).

Anònim ha dit...

Fa temps que hi vull anar, a l'exposició, però per una cosa o per una altra mai no ho aconsegueixo.
I també tinc pendent a Girona l'exposició de pintors que fan ... no me'n recordo.

Anònim ha dit...

Jo aquest any a l'exposició de flors probablement acabi no anant-hi. No tinc ganes d'anar-hi sola i trobar-me a un piló de gent. I la meva mare no m'hi pot acompanyar cap dels dies que jo puc. Així que... potser el següent cap de setmana, quan tot estigui més tranquil i ja no hi hagin flors, vaig a donar-hi un volt.