dilluns, 16 de maig del 2005

Flors

Feia anys que no hi anava. No sé per què. Suposo que sempre tenia alguna cosa més important a fer, o més urgent... o, simplement, que no m'agraden les multituds i sempre fujo de tot el que representi anar a fer alguna cosa que fa un piló més de gent.

Però aquest any hi he anat. No sé si el fet que avui fos festiu a tot Catalunya m'ha fet decidir. Potser ha sigut el fet de tenir convidats a casa. Potser ha sigut una mica tot.

Hi havia molta gent. Ja m'ho esperava, però desitjava que no hagués estat així. Però no sé per què em faig il.lusions, si ja sé què passarà.

De flors n'he vist poques. De fet, només he entrat al Museu d'Art, a on hi havia una exposició de bonsais. Només per això, ja ha valgut la pena agafar el cotxe i ficar-se dintre de la multitud.

Bonsai

Finalment, he acabat fent el que faig sempre que vaig per aquells voltants: passar-me hores i hores mirant la ciutat. I és que hi ha poques coses que es puguin comparar a la vista que hi ha des d'allà dalt. És clar que a mi m'agraden les altures, i quan vivia a Barcelona sovint m'escapava per anar a passejar per Montjuic. Però això ja és una altra història.

Girona