dimecres, 11 de maig del 2005

Com sorprendre una noia?

Avui algú s'ha fet aquesta pregunta. I com que no hi ha trobat resposta, li ha preguntat a l'amic google. I d'aquesta forma ha arribat aquí.

No sé si haurà trobat la forma de sorprendre la noia en la que pensava (bé, el que sí que sé és que en el meu blog no l'ha pas trobat). Però reconec que a mi sí que m'ha sorprés. A part de fer-me riure, és clar. És sorprenent com es pot arribar a aquest blog! Però no sé si em sorprèn més que buscant segons què arribin aquí, o si el que em sorprèn més és el que busca la gent.

Almenys, es surt de la rutina de cada dia. Aquí, en un 90% dels casos, la gent que ve del google hi ve buscant per calces, sostens o buscar parella (quina decepció que es deuen trobar quan arriben aquí), per "postals d'aniversari" o per "endevinalles".

Però de tant en tant hi ha algú que ve del google que em crida l'atenció. Avui també han vingut buscant pel sou d'una dependenta. I la setmana passada van venir buscant per algú que tenia 25 anys. Sovint em pregunto la història que hi ha darrere d'aquestes cerques al google. És clar que jo, a vegades, també busco coses rares...

I, seguint amb el "Com sorprendre a una noia", he de reconèixer que avui els de la Generalitat sí que m'han sorpès. He anat a fer un tràmit. Han entrat les meves dades a l'ordenador. La sorpresa ha vingut quan han intentat entrar la meva adreça. Resulta que el meu poble no existeix, per la Generalitat. Senyors, que el meu poble és petit, però existeix! Hi havia un desplegable amb "tots" els pobles de la meva comarca, però el meu no hi era. I suposo que tampoc hi eren altres pobles petits com el meu. D'una empresa privada, encara ho entendria, però de la Generalitat... Si la Generalitat no reconeix el meu poble com a poble, qui ho farà?