dimecres, 5 de setembre del 2007

La pregunta maleïda

L'altre dia vaig parlar de que tenia dos projectes. Dos projectes que, segurament, ja no haurien de ser els meus projectes. Però hi són, i ara són la meva prioritat. Només aquests dos projectes. La resta, si s'ha d'esperar, doncs s'haurà d'esperar. I la resta vol dir tota la resta. Els meus caps de setmana. Els mails. El temps que passo a internet. Primer hi ha les dues prioritats. Després, tota la resta.

El problema és que els dos projectes tenen una pregunta associada. Una pregunta diferent per cada projecte. La pregunta maleïda.

Pel primer projecte, el més important, el que té la prioritat més alta, hi ha una pregunta. Una pregunta que estic farta de sentir. Va començar com un degoteig. Un cop de tant en tant. Fins que va arribar un dia en concret. Aquell dia em van fer la pregunta maleïda més de 10 persones, una darrere l'altra. La última que em va fer la pregunta, quan em va veure la cara, em va dir que a la seva època havia pensat fer-se una samarreta amb la resposta. O una samarreta que posés directament "no pregunteu". Això era fa un parell de mesos. Hem coincidit bastant, i no ha tornat a preguntar, per sort. Però...

Però la pregunta cada cop és més insistent. No hi ha dia que ningú em faci la pregunta. Crec que em posa més nerviosa el fet que em preguntin que no pas la meva pròpia consciència. I cada dia apareix algú i pregunta. A vegades, més d'una persona. Avui m'han fet la pregunta maleïda 5 cops. 5 cops!!!

M'estic pensant seriosament el tema de la samarreta.

El segon projecte és secundari, però també molt necessari. També té una pregunta associada. Una pregunta que no sé si vull que em facin. D'una banda, vull que me la facin, perquè si me la fan és que la cosa va bé. El problema és que, quan la fan, la pregunta no m'agrada. Em sento incòmoda amb la pregunta. No tan incòmoda com amb la pregunta maleïda del primer projecte, però la pregunta va seguida per altres preguntes, que aquestes no m'agraden.

Encara falta temps perquè em facin aquesta segona pregunta maleïda. Temps i esforços. I, prometo que el primer dia que algú em faci la segona pregunta maleïda, faré un post. Però no vull dir de què es tracta aquest segon projecte, perquè si algú coneix el projecte, ja està amb més predisposició a fer la pregunta maleïda. I no vull que ningú em faci la pregunta maleïda per compromís.

Només espero que les dues preguntes maleïdes no coincideixin en el temps. Em posaria dels nervis, sobretot perquè segurament es poden lligar les dues preguntes maleïdes i fer una tercera pregunta maleïda que les englobi a totes dues.

Els projectes consisteixen, d'una forma o una altra, a que la gent em deixi de fer la pregunta maleïda del primer projecte (llavors segur que troben més preguntes maleïdes, però ja no serà LA pregunta maleïda) i que algú comenci a fer la pregunta maleïda del segon projecte.

Per sort, la pregunta maleïda del segon projecte només me la faran, com a molt, un cop per persona.

Això ho he escrit a mitja tarda, a la feina, després de que algú em fes la pregunta maleïda i volent detalls. Després d'escriure-ho, m'he quedat més descansada. Però m'hi quedaré més ara, abans de tornar a treballar.

NO VULL QUE NINGÚ MÉS EM TORNI A FER LA PREGUNTA MALEÏDA EN UN PARELL DE MESOS!!!!!!!!!!!!!!

(Innocent de mi).

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai Lluna, quin mal de cap de post, des de l'estimació t'ho dic. 16 vegades la paraula 'maleïda' són moltes vegades, i ja no compto els cops que has posat 'maleïdes', que puja el nombre.

Jo també tinc unes preguntes que no vull sentir ni en pintura, però no es pot evitar, és l'època, i fins que tot no s'acabi, me les hauré d'anar menjant...

Anònim ha dit...

Ostres m'ho he rellegit dos cops! tantes preguntes per aquí i per allà he acabat preguntant-me a mi mateixa quina pregunta era. i després dic: calla, si està maleïda i no l'ha dit! Es que no em concentro...

Odio allò de: Què dorms? Què potser et contestaré si dormo? No, oi? Doncs per què preguntes! I si et dic que sí, em deixaràs en pau? No! perquè llavors hauràs vist que en realitat no dormo i ja haurem embolicat la troca...

Anònim ha dit...

Ostres. Juraria que puc imaginar quina es la primera pregunta. Peró no te la faré, paraula. Crec que jo vaig passar per una etapa semblant fa anys i també em posava dels nervis...
;-)

Anònim ha dit...

Per fi he entès el nom d'aquesta categoria! Ara sí que veig que té sentit!

Jajajaja!

(Juro que si sapigués la pregunta, te la faria)

(És broma)

Anònim ha dit...

M'he perdut...que es el que et puc preguntar i el que no??? :-S

ves a dormir bonica que falta et fa eh, jejejejejeje.

Bona nit princesa!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Només 16 vegades? Encara ha passat fluix. 16 vegades és menys de les vegades que m'han fet aquest mes la pregunta maleïda, així que encara ho puc dir unes quantes vegades més...

I ja ho sé, que me les he de menjar, les preguntes, però... no deixa de tocar-me els nassos!

Laia, ojalà la pregunta maleïda fos "que dorms"? Almenys aquesta és fàcil de contestar...

Dan, em sembla que no és massa difícil endevinar la pregunta. I jo em juro a mi mateixa que mai li faré a ningú, però... és que tothom et ve amb el mateix rotllo "ja sé que fa molta ràbia, i que tothom et pregunta el mateix, i a mi me'n feia molta, però..." Aghhhhhhhhh!!!!! Doncs que no preguntin!!!

perdedor, m'has fet anar a mirar la resta de posts de la categoria! I no dubto que tu, i més d'un, si sabés la pregunta, me la faria. Per això no la poso :-)

Jo Mateixa, pots preguntar el que vulguis! Em sembla que no em preguntaràs cap de les dues preguntes maleïdes... I sí que em fa falta dormir, sí... ara hi vaig...

Anònim ha dit...

Ei! No hi ha dret! Jo vull fer la pregunta maleïda!

Anònim ha dit...

La primera o la segona? ;-)

Anònim ha dit...

Li puc fer una pregunta, senyoreta...?

Anònim ha dit...

Pregunti, pregunti...