diumenge, 2 de setembre del 2007

Diumenge

M'encanta aquesta peli. Per què he acabat davant la tele mirant-la? Per què m'està distraient? Per què no he pogut fer el que volia fer i m'he hagut de quedar aquí mirant com acaba, encara que ja ho sé?

Per què el timbre, que acaba de sonar, em molesta tant? Faré veure que no l'he sentit...

Havia oblidat els diumenges.

El diumenge al matí, ma mare baixa al poble i compra un parell de diaris.

Era la nineta. La meva nineta. Ha aparegut a la porta amb uns fils, perquè li faci un braçalet. Algú recorda aquells braçalets que féiem quan érem petits? Jo en vaig fer moltíssims! I ara, a la meva nineta li agrada que li faci braçalets.

Com m'encanta aquesta peli! Podria estar fent el braçalet mentre miro la peli, però he d'acabar el post.

Què deia? Ah, això, els diumenges. Ma mare compra els diaris.

Altre cop el timbre...

La nineta ha trucat al timbre i ha sortit corrents.
Si eres lista, aprendes de tus errores.

Realment, jo dec ser molt poc llesta...

Diumenge. Diaris. No acabaré mai el post.

Una estona abans de dinar, agafo els diaris i em poso davant de la tele. El meu pare es mira el futbol de segona, o les motos, o el que sigui que facin a la tele. I jo em poso a fer els entreteniments del diari.

Sí, els entreteniments. No em miro res més del diari. Sí, sóc molt adulta, jo. Faig el mateix que feia quan tenia 12 anys: agafar el diari i passar de tot, excepte dels entreteniments.

Oh! Com m'encanta aquesta peli! Sé que no seria una peli que ningú es pensés que jo miraria, però... m'encanta! Els guionistes es mereixen un premi. O dos. Sí, és una merdeta de pel.lícula, però a mi m'encanta. No té per què ser una peli bona, perquè m'agradi.

Estic més per la peli que pel post, mare meva, no sé què sortirà...

Feia moltíssim que no feia els entreteniments del diari. Ja no ho recordava. Entre els dies que vaig estar sola i no vaig anar a comprar el diari, i els dies que vaig estar fora...

Ooooooohhhhh!!!

Tot i saber-ho, m'encanta.

També feia molt que no veia la peli, però tot i així ho recordava.

Crec que hauria de publicar el post i començar a fer el braçalet per la nineta. Publico sense rellegir. Això no ho entendré ni jo!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

demà dilluns !!!!!!! ... au, a pringar !!! ... no, no i no ... això, no és gens bo per la salut ... salut

Anònim ha dit...

L'únic que he entes es que fas braçalets per la nina, fas els entreteniments dels diaris que et porta ta mare, intentes escriure un post (per cert, molt bo) i et mires la pel.licula que tant t'agrada i que es....es l'únic que em falta per saber :-P

Petons bonica!!!!!!

Anònim ha dit...

Com m'agradava fer braçalets, en feia de tots el colors, mides i formes. He de confessar que de gran ho he tornat a intentar i no me n'he sortit. He perdut habilitats? :)

Anònim ha dit...

mossèn, m'encanta que demà sigui dilluns. La veritat és que ja en tinc ganes!

Jo Mateixa, ho has entès tot perfectament bé :-)

Boira, jo en feia un munt de braçalets. Sempre en tenia algun de començat. I quan vaig tornar-hi, al principi em va costar, però en un moment li vaig agafar el truc i apa, ja torno a saber fer braçalets :-)

Anònim ha dit...

També, en feia de braçalets d'aquests! I em passa com a la Boira, no sé si ara me'n sortiria, però, potser, algun dia ho intentaré altre cop, em faria gràcia

Anònim ha dit...

Òndia m'agrada aquest xafarranxo de diumenges, diaris, peli i braçalets!

Per cert, són els braçalets que es fan fent nusos? Són els únics que jo sé fer amb fils i no sé si parleu d'aquests...

Anònim ha dit...

Tirai, segur que si t'hi posessis, te'n sortiries. Això és com l'anar amb bici :-)

Sí, Laia, són els braçalets de nusos. En sabia fer també d'uns que donaves voltes i podies escriure noms (que malament que m'explico, mare meva!), però d'aquests sí que no me'n recordo.

Anònim ha dit...

Segueixo esperant el títol de la pel.licula eh :-P

Petonets de bona nit bonica!!!

Anònim ha dit...

I tu dius que no saps ni què sortirà del post? Sortosa que pots estar fent trenta coses i escrivint al mateix temps. Jo ahir provava d'escriure i tenia gent parlant darrera o en una altra habitació i amb prou feines sentia els meus pensaments. Et va sortir un post ben coherent, trobo. De quina pel·li parlem, que me la baixo!

Anònim ha dit...

És que... és que... és que em fa molta vergonya dir el títol de la pel.lícula!

XeXu, és que sóc una dona i sóc multitasca ;-)

Anònim ha dit...

Au va nena, si poder vam veure la mateixa i tot!!!!! :-)

Que quedi entre tu i jo, si total...no ens llegeix ningu :-O

Petonets!!!!!!

Anònim ha dit...

Ja que insisteixes... la peli era Serendipity...