dijous, 27 de setembre del 2007

He tornat!!!

- Mira, que fa molt temps que no escrius res. Com que no has agafat mai cap avió, el dia que arribem, et deixaré fer el post des d'allà, explicant què t'ha semblat això de l'avió.

Això em va prometre la Lluna fa un mes i mig. I? Doncs que no em va deixar fer el post. Que si les coses petites, que si doctor en Alaska, que si ara estic molt contenta, que si ara ja no, que si no sé què, que si no sé què més, ella vinga a xerrar, i encara no sé què coi ha explicat, i jo sense poder dir res!

I ara, a sobre, em fa estar quieta perquè em vol dibuixar. Mai no havia sentit res tan graciós. Ella dibuixant-me! Ja li val! Si ella no sap dibuixar. Primer ho ha provat a mà. Després amb l'ordenador. Però diu que una de les coses més difícils de dibuixar són els braços... i que a mi me n'ha de fer tres. Després diu que és culpa meva, que no m'estic quieta.

Excuses.

Així que hem fet un tracte: jo m'estic quieta una estoneta si ella em deixa fer un post.

Però no hi ha dret! Vosaltres veureu un dibuix molt mal fet de mi. I jo m'he de venjar per estar tant de temps sense poder dir res.

Així que em venjo, i si la Lluna no s'enfada massa per la meva venjança i em deixa seguir escrivint, seguiré explicant la meva visió de les coses. Us deixo amb una foto de la Lluna. Una de les millors fotos de la Lluna que he vist mai, està preciosa.


La foto de la Lluna...






A que té la cara molt rodona? ;-)

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin post més xulo Lluna, i la foto...no cal ni dir-ho..:)

Anònim ha dit...

no et fa justicia !!! ... millor al natural !!! ... segur ... salut

Anònim ha dit...

Maia! Hola de nou!
La foto és preciosa

Anònim ha dit...

La foto es preciosa, com la mestressa del Bloc :-)

Bentornada Maia :-P

Petonets per les dues, per que no us enfadeu eh :-)

Anònim ha dit...

Maia!! Ja patia per si havies tornat al teu món, i ja no sabríem més de tu, però no m'atrevia a preguntar, és que la Lluna de vegades té mala llet, eh? Sort que et deixa escriure alguna cosa, que ja cansa una mica amb totes les seves històries... es nota que vull que passis bons informes de mi...

La foto d'ella molt maca, tot s'ha de dir, és que és fotogènica la punyetera! Però ja tinc ganes de veure el dibuix que t'ha fet, a veure si cau aviat.

Anònim ha dit...

Aquesta deu ser la Lluna d'estiu, moreneta! Però jo la trobo preciosa quan és més pàl·lida, i ressalta majestuosa enmig de la nit...

Anònim ha dit...

Gràcies, Boira!

mossèn, ahir la Lluna estava plena i es veia molt maca, a la nit, però... aquesta de la foto és impressionant!

Hola, Tirai! Ara que la Lluna em deixa, escriuré més sovint... o no.

Gràcies, Jo Mateixa! I tranquil.la, que per més que diem, no ens enfadem pas! Si som molt amigues!

XeXu, diu la Lluna que què és això de la mala llet! Que quan t'enxampi, ja veuràs el que és mala llet! ;-)

La Lluna d'estiu? O de tardor? Diria que és de tardor...

En fi, la Lluna diu que té unes 28 hores estressants, que segurament només li quedin unes 5-6 hores per dormir i que... a sobre ha de lidiar amb dos elements amb els que no vol lidiar, i altres coses. Que ja tornarà el dissabte al vespre... o el diumenge. Mare meva, quin estress!!!

Anònim ha dit...

Una foto fantàstica. M'encanta aquesta tonalitat rogenca.

Anònim ha dit...

A mi també :-)