dimecres, 9 de juliol del 2008

Tot té una explicació...

Tot té una explicació.

Fins i tot els meus posts curts dels últims dies.

Curts, concisos, i sense anar-me'n per les branques.

Com aquest post.

És que tinc el cap a uns 800 Km d'aquí.

Com si no hagués marxat mai.

Com si no tingués altres coses a fer.

Però és que he sentit la paraula "vacances" i... no recordo l'últim cop que vaig anar el que es diu de vacances, sense preocupacions, només pensant que puc fer el que vulgui tot el dia! Tot el dia! Sense haver de fer res! Anant a on jo vulgui! Sense patir perquè tinc alguna cosa pendent, perquè allà no podré fer res!

Bé, i hi ha un parell de raons més, que sortiran a la llum un dia d'aquests i després s'entendrà tot. O no.

Vaig a somiar! Primer desperta. Després, adormida.

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Oh! Ara m'has deixat intrigada amb això del parell de raons més!
Apa, noia, somia, somia :-)

Llum ha dit...

He somiat, però no ho recordo :-)

El parell de raons més? Res, una xorrada. Ja ho veureu, tot i que no sé si ho relacionareu. En qualsevol cas, quan torni ja diré el què :-P

Carquinyol ha dit...

"És que tinc el cap a uns 800 Km d'aquí."... alaaaaaaaaa.. quin coll !! com l'inspector Gadget !!! ;)

:P

Beneides les vacances aquelles on no has de pensar !!

Anònim ha dit...

Mmmmm... vacances. Aquest any no en tinc, me n'enviaràs una miqueta?

El cap a 800 kilòmetres, com l'has pogut fer arribar tan lluny? M'has d'explicar els detalls d'aquest llançament :-)

Laia ha dit...

Òndia, doncs ja és hora que te'n regalis unes, de vacances com déu mana!

Llum ha dit...

Carquinyol, gripaublau, tots dos dieu el mateix. Molt simpàtics, tots dos. Carquinyol, m'has fet riure molt amb això de l'inspector Gadget. Gripaublau, una miqueta? Són dos dies de vacances, com te n'envii una miqueta, em quedo sense! :-P

Laia, començarem per un parell de dies...