diumenge, 6 de gener del 2008

Visca els tres Reis (4)

Capítol 12:

- Vanem. Vanem. Vanem.
- Sí, Nineta, ja vaig!
- Vanem. Vanem. Vaneeeeeeeeeeeem!

Capítol 13:

I, per primer cop a la vida, he tret la fava del tortell.

I, per primer cop a la vida, no he demanat guardar el rei per la meva col.lecció de reis de tortell, perquè a la Nineta li ha fet gràcia el rei.

Capítol 14:

- Vinga, juguem a amagar.
- Vale.
- Tu busques.
- Un, dos, tres..., nou i...
- Deu!
- Coi, si dius deu et sento i ja sé on ets!

Capítol 15:

- Va, ara vine tu a comprar.
- Vale.
- Què vols?
- Un parell d'ous.
- Mmm... Espera que te'ls busco!

- Quants ous volies? Un o dos?
- Un parell.
- Un o dos?
- Un parell són dos.
- Ah!

- Ara compro jo.
- Vale. Què vols?
- Un parell dos patates.

Capítol 16 (i últim, tot i que en podria escriure molts més):

El regal del Zeppelin. Els meus estimats Tintín i Milú :-) El regust trist és que tots els còmics d'en Tintín que vaig llegir me'ls va deixar el meu cosí, a qui li encantava en Tintín. Però en Tintín és, i sempre serà, juntament amb l'Spiderman, el meu preferit :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Soc una figaça per que de nou he plorat, aixxxx nena, a mi aquests post en dies com aquests em deixen lela :-(

Molt macu,petonets dolcets de bona nit!!!!!

Anònim ha dit...

Vinga, Jo Mateixa, no ploris!

I gràcies!!!