diumenge, 6 de gener del 2008

Visca els tres Reis (2)

Capítol 3:

Per diferents raons, hauré d'esperar una setmana a provar EL regal de reis. Però m'alegro de totes les raons que faran que no el pugui provar fins diumenge que ve. Quins nervis!!!

Capítol 4:

Nineta, hem d'esperar els papes per obrir els regals. Mira què m'han portat! Has d'anar prement els colors quan surten. I, mentre jo dóno voltes al Rubik Revolution, ella va prement.

Capítol 5:

Ara obre la caixa. Ha entrat a casa amb cara de decepció:

- I els Reis no m'han portat...!

Però després ha dit:

- I si m'ho porten aquí?

Obre la caixa i... I té cara de por.

Tant demanar-ho, tant voler-ho, i ara que ho té...

- Vinga, que provarem si va bé.
- Després...

Capítol 6:

Aquest joc és com el Simon. Es deia Simon? Provo, a veure quants en puc memoritzar. Primer intent: 31! Ole! Com puc haver memoritzat 31 colors? Si és que sóc un geni!!!

Capítol 7:

Ma mare "juga" amb el seu regal. Oooohhh! Si fins i tot li està parlant. Jo la sento, però ella no sap que la sento que li parla com si fos un nen petit o un animalet :-)