dijous, 23 de febrer del 2006

Contradiccions

No fa massa, vaig veure en algun lloc una frase que venia dir alguna cosa com: "De petit, t'enfadaves si llegien el teu diari. Ara t'enfades perquè el llegeix poca gent".

Realment, per molt que em digui a mi mateixa que no m'importa quanta i quina gent ho llegeix, sé que no és veritat. Si no m'importés no tindria un comptador. Un comptador que ara no miro, perquè intentar obrir una pàgina web des d'on sóc ara és desesperant. Però aquí estic. Perquè per escriure això no patiré massa. I llavors per publicar-ho em desesperaré, però què hi farem.

I no, no conservo el comptador per riure amb les visites que venen a través del google. Tot i que podria fer-ho, perquè a vegades fan una gràcia... Això sí, des que m'he canviat de casa, només tinc gent que arriba preguntant pel mateix: "inventor de la llum". Inventor de la llum? Ara em podria posar a filosofar una bona estona. A veure, al pròxim que arribi preguntant per l'inventor de la llum, aquí tens unes quantes possibilitats:


  • Si el que t'interessa és saber qui va inventar la Llum, com a blog que es titula Llum i que té una capçalera groga amb les lletres blaves, doncs l'inventor (en aquest cas inventora) sóc jo. Que qui sóc jo? Doncs la Llum, és clar! :-)
  • Si el que t'interessa és saber qui va inventar la llum, aquí tenim un problema. Perquè realment la resposta pot ser molt diferent depenent de la teva religió (a quin dia va crear Déu la llum, segons el Gènesis? La meva educació és la única creació de la llum que m'ha ensenyat, però diria que se'n deuen trobar moltes altres en altres religions).
  • Si, per alguna raó (que segur que m'equivoco, però per si de cas) estàs buscant qui va inventar EL llum, entenent com a llum la bombeta, aleshores aquí no ho hauries de buscar. Però si cliques aquí potser hi trobis la resposta. Però només potser, eh! Que tampoc es tracta que et xivi els deures, ara, jo!


Perquè, és ben bé que al google hi pots trobar de tot. Pots trobar-hi qui va inventar la bombeta (si és que no ho saps) i molta més informació. El problema és que el google no et dóna la informació realment important. Sí, d'acord, moltes de les coses que et diu són importants, i segur que són molt més interessants que les preguntes a les que a mi m'agradaria obtenir resposta. Però seria tan fàcil agafar el google i preguntar-li coses... i que contestés, és clar! Tanta informació a la teva disposició i que no tingui el que realment vols saber. Que què vull saber? No res, vull saber. Bé, sí que vull saber coses, però tampoc és qüestió de posar-les aquí i deprimir-me. O potser sí. Però ara no ho faré.

Només en diré una: tantes vegades que mirava les estadístiques i veia gent que entrava (ni molta ni poca, amb els que veniu crec que ja en tinc prou, tot i que tots sou benvinguts) i només en veia la ip. Us heu convertit en un conjunt de números, en la vostra ip (i m'enfado amb les ip dinàmiques). Us veia aparèixer, però el google, tot i saber tantes coses no hagués sabut dir-me qui éreu (en cas d'haver sabut com preguntar-li). Així que, per què no em dieu hola i així sabré qui passa per aquí? (Sí, ja ho sé, com a molt 5 o 6 persones direu hola. Però des de la prehistòria, quan porti 10 minuts per poder entrar o aquí o al mail, us veuré i em fareu somriure).

7 comentaris:

Anònim ha dit...

;-)

Anònim ha dit...

Umm. Doncs resulta curiós, ja que tot i no importar-me massa si em visita gent resulta que...

Ara que també alguna gent que em visita entra a través de pàgina principal de blogger on es mostren els últims blogs actualitzats, o això suposo, perquè són gent de parla no catalana (ni castellana); i evidenment no em deuen llegir. Tanmateix compta la visita :p

Anònim ha dit...

Ui! Quina por, la Llum amb les ip fa meravelles! Que jo ho se! ;-)
Però alguna cosa m'he perdut. T'has canviat de casa? Fisica? Virtual? Ja ho entenc! Te n'has anat al teu bosquet i per aixo encara no tens internet!
Això dels comptadors es molt divertit. Jo en tinc dos (com tu) i marquen diferent, identifiquen coses diferents, i m'els miro molt o poc segons el dia.

Anònim ha dit...

El problema del google es que es per cercar informació, no per cercar coneixement.

Anònim ha dit...

hola! ^_^

Anònim ha dit...

Compta la visita, Ferran? Potser sí. Però per mi aquestes no compten.

Dan, les meravelles que puc fer jo amb les ip, també les pots fer tu. I sí, m'he mudat, però només virtualment. I no, encara no m'he mudat al meu bosquet. De fet, encara no sé on és :-( Jo no me les acostumo a mirar massa, les estadístiques. Només de tant en tant... a mirar ip's, que és una distracció com una altra.

Sí, solarist, ja ho sé que tens una ip dinàmica. Però hi ha una cosa que tu no saps. Si m'ho preguntes ja t'ho diré, al cap i a la fi és una tonteria. I pel que fa al coneixement, la informació no és coneixement, també? Sí, ja sé què vols dir. Però jo no voldria trobar-hi coneixement, sinó informació. Bé, de fet ara volia escriure un post sobre això.

Anònim ha dit...

Encara no entenc qui va descubrir la llum !!! i es per un traball, us penseu que m'ho llegire tot esteu boixus no mu pensu llegir tot aixo. el nom del descubridor tindria que ser el primer d'aquest text, i tambe l'any plis puseu!!