dijous, 18 de novembre del 2004

Si vols anar ben servit...

... fes-te tu mateix el llit!



Sóc perfeccionista, ho sé. I ho he de controlar tot. He de mirar que tot estigui bé abans d'acabar-ho, ho he de repassar tot, fil per randa.



Tinc sort que en aquesta bitàcola jo sóc l'administradora. Perquè sinó l'administrador ja s'hagués cansat de mi, perquè a tota hora li demanaria permisos per canviar alguna cosa o alguna altra. Em passa amb una pàgina web, on no vaig parar fins que el webmaster em va donar un usuari d'administració per fer alguns retocs... Encara no sé com no em va engegar. I sí, ja ho sé, aquí hi ha moltes coses que es podrien canviar per fer-la millor, com ara canviar algunes coses que surten en anglès, però em fa mandra!



També em passa en el temps lliure. Si estic organitzant un event, no sé com m'ho faig, però totes les coses acaben passant per les meves mans. Quan arriben a mi, repasso tota la feina que han fet els altres (i m'enfado quan hi ha errors!) i al final això em suposa gairebé tanta feina com si ho fes jo. Total: que al final ho acabo fent tot jo.



I no és que sigui una persona eficient. Al contrari: sóc una persona molt lenta a l'hora de fer les coses. Tampoc és que sigui perfecta: al final, sempre hi ha un munt d'errors en les coses que faig. Però no sé per què, tot ha de ser revisat una i una altra vegada, perquè així crec que al final estarà bé, amb la conseqüent "pèrdua de temps". Això sí, després de perdre hores i hores vigilant que tot estigui bé, el meu consol és que almenys, al passar per les meves mans, algun error queda solventat.