dimecres, 8 de març del 2006

334333

La numerologia sempre m'ha cridat l'atenció.

Bé, no m'agrada creure que el destí està escrit en els números i aquestes xorrades. Simplement, m'agrada jugar amb els números i trobar coses interessants entre ells.

Avui, jugant, jugant, he topat amb aquest número. Un número molt interessant.

Poc després he topat amb el 390391. No tan maco, però també interessant. Seguidament m'he trobat el 3373. Tots 3 números em semblen interessants pel mateix (i no perquè tinguin moltes xifres 3).

Jo em faig la meva pròpia numerologia :-)

Avui sembla que només em topava amb el número 3. Segons l'escola Pitagòrica, el 3 és 1+2 (bé, això ho diu també l'escola catalana, i unes quantes escoles més), o sigui que és la suma de la unitat (1) i la diversitat (2). Així doncs, considera el 3 com el número de l'harmonia. I com que és el símbol de la perfecció i de la suprema harmonia universal, li van assignar el ser el símbol del principi masculí (no penso fer cap comentari sobre el tema, i més tenint en compte que el número del principi femení és el 2, que entre altres coses és el símbol de la imperfecció).

Els Pitagòrics em cauen bé. Però a vegades em fan riure.

Algun expert en numerologia diria alguna cosa sobre el 3 i tot això. Jo em quedo només amb la bellesa d'aquests 3 números: 334333, 390391 i 3373.

PD: No estic boja del tot. De fet, ja ni em recordo d'on han sortit aquests números. Només recordo que han sortit i que m'han fet gràcia. I ara només recordo els números. Però millor vaig a dormir abans algú no se li acudeixi de trucar a l'hospital psiquiàtric que em vinguin a buscar.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres, m'ha semblat molt interessant el teu post, serà que jo també estic boja?jejeej
El que més m'agrada és l'última sèrie de numeros, la que té el 7...evidentment tampoc sé perquè!

Anònim ha dit...

Mmmm. Numeros interessants i no perques tinguin molts 3... Doncs aleshores?
Son numeros primers?

Anònim ha dit...

No, segur que no estàs boja. A mi el que més m'agrada és el del títol del post... i sí que ho sé, per què m'agrada.

Sí que ho són, Dan, de primers. Sempre que tinguis algun dubte ho pots comprovar aquí o també en moltes llistes de nombres primers que hi ha per internet. Però... de fet el que més m'agrada d'aquests números és que són més especials que simples nombres primers...

Anònim ha dit...

Mmmmmmmm ?????????

Anònim ha dit...

Sabem tan poques coses, dels Pitagòrics, i de les seves maníes numèriques. Tan poques, que diria que no en sabem cap.