dilluns, 26 de maig del 2008

Cosetes que fan il.lusió

Coses petites? Algú ha dit coses petites? :-D

Arribo de dinar i miro el mail. És per no posar-me a treballar de dret. Avui tinc cinc coses a fer (coses que m'he promés que faria), i en porto dues. Bon ritme? Comptant amb què quan em proposo alguna cosa, el que em proposo sempre és massa ambiciós, portar-ne 2/5 a la meitat del dia trobo que està prou bé.

Quatre mails. Quatre!

Un l'obro amb una mica de recel. Per què m'envia un mail si ja sé què m'ha de dir?

El llegeixo, i em poso a riure. Resum del mail: em recordo que el dia dels dos esmorzars és el teu sant. Ein? I això, de què et ve? Si el meu sant no el coneix ningú! Si les noies que es diuen com jo el cel.lebren totes un altre dia. A més, tu hauries de tenir el cap ple de pardals i no recordar-te d'aquestes coses!

Però, no sé, m'ha fet il.lusió de que algú es recordés de mi. Una petita sorpresa que fa il.lusió.

I vinga, em poso amb la següent cosa. La tercera de la llista. Recordo una recent conversa amb el meu jefe...

- Això ho hauries de fer així.
- Ah! És que no sé com fer-ho.
- No?
- No, ho vaig intentar i no em funcionava.
- Doncs es pot fer. Jo he vist algú altre que ho ha fet. Així que es pot fer.

Conclusió: m'he d'espavilar a fer-ho, a veure si ho aconsegueixo. El problema és informàtic, i és una mica... estrany? Diríem que és un problema que només pot tenir la gent que treballa amb linux i del meu ram...

Senyor google, sap la resposta?

Sí, és clar... Vaig a parar a una pàgina incomprensible. Hi ha tants passos que em marejo i tot. Una altra pàgina. Encara és pitjor. Buf...

Mitja horeta després, he entès què m'explicava a la primera pàgina, així que ho provo amb una coseta petita, a veure si m'ho agafa. Es tracta de fer un gràfic "a la cega" (sí, rotllo Matrix...). El que faig té molt mala pinta. I arriba el moment...

Tres instruccions. Obro la consola. Primera instrucció. No es queixa. Segona. Tampoc. Tercera... tampoc! Com per saber-ho fer sense preguntar al google!

I obro la imatge. Les dècimes de segon que triga a obrir-se estic expectant.

I... sí!!! Funciona :-) Què pot ser millor que veure que una cosa que acabes de fer funciona?

Un quart d'hora més tard, i després de compilar les imatges com 10 o 12 vegades, ja tinc el que volia! Bé, el que m'han demanat... I ho he fet jo soleta! Bé, amb l'ajuda del google...

I, mentre em miro la imatge, somric. Segur que la felicitat està en aquestes petites coses :-D

9 comentaris:

Unknown ha dit...

:-) Segur, noia! Jo he tornat emprenyada de la feina, però saps què? Fins demà me n'oblidaré! No he fet res malament!
La posta de sol preciosa i l'aire avui fa una olor estranya, com de pinso. No ho entenc

Llum ha dit...

Això mateix: fixa't en la posta de sol! En les petites coses!

No tindràs alguna fàbrica de pinso a prop? No ho sé, és una idea...

Laia ha dit...

ostres que m'he posat en tensió fins i tot jo! Que bé que t'hagi sortit! Que faria jo també sense google...

és més o menys com quan em surt una figura d'origami així complicada, que em costa al principi entendre els diagrames i al final ho veig i em surt i.... uooooooooooo!!! tatatxaaaaaan!!! Quan aconsegueixi fer el dofí de paper faré un post també! Així, com el teu, amb tensió i expectació pel mig :P

Llum ha dit...

Home, Laia, però si dius que faràs el post quan aconsegueixis el dofí... ja sabrem com acaba el post! :-P

Sergi ha dit...

Felicitats noia. Allà on no arribes, arriba el Google (sort en tenim), però per acabar-ho fent s'ha de saber llegir i interpretar. I això ja és cosa teva, tu has sabut fer-ho. Ja pots estar contenta, no cada dia podem celebrar que una cosa ens ha sortit tan bé.

Anònim ha dit...

Que bé, sempre fa il·lusió que se'n recordin de tu, és clar que sí. Sobretot quan no t'ho esperes. I solucionar un problema també. El senyor google, altrament anomenat Sant Google, el que rep moltes peticions i sempre té alguna resposta :-)

Llum ha dit...

No ho sé, XeXu, tampoc crec que fos un gran què.

Sí, gripaublau, això és el que em va fer gràcia: que no m'ho esperava. I menys d'aquesta persona.

Jordi Jordi ha dit...

M'alegra veure que gaudeixes d'aquestes petites coses. Això només ho pots fer quan estàs bé amb tu mateix.

Llum ha dit...

Gràcies, Jordi Jordi. Aquesta setmana la pilota ha anat i ha tornat. Però bé, suposo que ara ja torna a estar al seu lloc...