dimarts, 9 de setembre del 2008

No tinc remei

Què s'esperaria d'algú que ahir va anar a dormir a la 1 de la matinada?

Que avui es despertés amb el despertador i tingués greus problemes per aixecar-se.

Aleshores... què faig aquí, una hora abans de l'hora d'aixecar-me, amb els ulls com taronges?

No, no estic nerviosa. Per primer cop en tres dies he dormit tota la nit d'una tirada, sense nervis. Per això, i perquè feia dues nits que no dormia, m'estranya.

Em fan mal el coll i el cap. Quin fart de passar fred. L'altre dia, al tren. Dues hores! I una fred! És clar que he de dir que, malgrat la fama que tenen, ojalà la Renfe fos com el trenitalia. 6 euros per un recorregut de 150 Km! Els trens, comodíssims. Només el problema de l'aire acondicionat. I a sobre, arriben a l'hora!

Tothom em parla en italià. Crec que hi ha gent que es pensa que sóc italiana i tot. Jo contesto en una barreja català-castellà-italià-anglès. I m'entenen. Jo entenc, no sé, un 80% de les paraules i un 90% del significat. Em perdo amb paraules rares, i quan són imprescindibles per entendre el significat, llavors necessito traductor.

Tot i que no tothom em parla en italià. Hi ha un italià que s'entesta a parlar-me en anglès. Si no fos perquè té nom italià i va amb italians, diria que no sap parlar italià. Perquè només l'he sentit parlar amb mi, i en anglès.

Ahir no se'm va fer llarg, però em vaig sorprendre a mi mateixa al vespre quan tornava. I això només ha sigut aquest matí? Em donava la impressió d'haver sigut feia dies!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser t'afectava el fet de dormir en un llit diferent del teu, o potser certament no tens remei. Jo si m'adormo tard i cansat segur que no em llevo abans de que soni el despertador. Ara, sempre el sento (i el meu despertador és l'alarma del rellotge) i si em cal llevar-me normalment ho faig sense gaire problema.

Anna Tarambana ha dit...

Si he descansat de veritat uc despertar-me sense problemes, abans i tot!

Llum ha dit...

No crec que fos per ser un llit diferent del meu, gripaublau. Simplement, sóc així. Jo tampoc tinc problemes per aixecar-me, però a vegades... em sorprenc!

Tarambana, avui volia fer un post sobre això. Ahir estava tan cansada que a les 10 ja dormia. Aquest matí m'he despertat a les 5, ben descansada, com una criatura. No he tornat a dormir. Per què? En aquell moment, hagués anat a córrer una marató!!!