dissabte, 19 de juliol del 2008

Resum numèric

Acabo d'engegar un ordenador després d'una setmana :-) Em sembla que ja ni em recordo d'escriure... Bé, els meus dits ja se m'acabaran acostumant...

Anem pel resum numèric:

- Pes de la maleta (a l'anada): 10.2
- Pes de la maleta (a la tornada): 13.2!!! Si és que sóc un geni!!! Bé, em vaig passar tot un dia amb una motxilla que pesava bastant, però no em vaig passar de pes!!!

- Posts escrits (i que aniré passant mica en mica): 21. Sí, 21!!! A veure qui supera això :-)

- Mails que sembla que tinc a la safata d'entrada (entre la Llum i el meu correu personal): 101. Collons! Això espanta! Per sort, suposo que molts són comentaris o coses que es llegiran ràpid i no necessiten resposta. Al correu de la feina hi tenia 124 mails, però per sort, la majoria eren spam. Avui no miraré els mails. Ni els comentaris. Ni... Tinc un dinar familiar. Bien! Així que aniré posant-me al dia mica en mica... I paciència, que la setmana que ve serà dureta...

- Post que tinc per llegir al lector: 111. 111! Però d'on surten els 111? I és que aquests només són els que llegeix la Llum. La persona que hi ha darrere la Llum té un altre lector amb coses relacionades amb... bé, és igual. I en aquest sempre hi ha més posts. Crec que tinc por de mirar-ho...

- Fotos fetes: molt poquetes. De la nit al dia no em puc transformar en una fotògrafa compulsiva... Les penjaré. Un dia d'aquests... Entre l'hospital, la feina, i mirar tot el que hi ha per dalt. Però no sóc d'aquella gent que es dedica a fer mirar les fotos. Si algú m'ho demana, li diré la direcció. Sinó, les tindré per mi.

- Coses que em fan molt de mal: 2. En concret, els dos braços. I crec que en tinc per dies...

I crec que aquí acaba el resum numèric. Em deixo alguna cosa? Crec que no...

10 comentaris:

Sergi ha dit...

És que no es pot estar a missa i repicant... Aquí és faltar un parell de dies i ja es té una pila de posts i mails per llegir. Imagina't en una setmana. Bentornada al temps real.

Unknown ha dit...

Hola noia! Benvinguda de nou!
21 posts! Això no ho supero ni jo! I menys últimament!
Jo no t'he escrit perquè sabia que no hi eres. O sigui, que suposo que aquests correus, n'hi hauràs d'afegir un altre! :p

Llum ha dit...

Ja sabia que passaria, XeXu. Però ja m'està bé :-) I gràcies.

Ostres, Tirai, quina foto més xul.la!!! Jeje... els 21 posts són curtets. Els anava partint perquè cabéssin bé. Ah! I tranquil.la! Jo tampoc he escrit perquè no hi era... I... suposo que estaré uns dies trigant a contestar... i a llegir posts. Ja em tornaré a posar al dia... però he de marxar...

Unknown ha dit...

la foto està bé, però des de que em van dir que té una forma fal·lica no me la miro amb els mateixos ulls :p

Anònim ha dit...

21, 101, 111... renoi, que potser tens alguna relació especial amb el número 1 que no ens has explicat?

Benvinguda de nou. No sé si algú podrà superar això dels 21 posts, jo no.

Alasanid ha dit...

l'últim cop que vaig fer una maleta em va passar el contrari, a la tornada pesava menys. Concretament mig kg. Va fer falta molt d'esforç recordar què ho feia fins que vaig caure en què durant l'anada anava carregada amb un parell d'esmorzars.

Anònim ha dit...

Què bé que hagis tornat!

Jo Mateixa ha dit...

Quants deies sense passar per aqui, ho sento, he anat tant i tant de cul!!!!

Les vacances que, be oi????, pren-t'ho amb calma lo dels comentaris i e-mails, jo avui, despres d'una setmana de no mirar blocs he obert el lector de RSS i tenia 304 post per llegir...i es que no se que us passa a tots plegats que escriviu moooooooooooooolt!!!!!

Jajajajaja, bentornada dolça!!!!!

Laia ha dit...

oh que bé, això vol dir que al final has carregat molta pasta no??? ja pots fer-te uns bons dinars a la italiana, per no enyorar-te!!

Mica en mica ja tornarà tot a lloc dona! I esperem que els braços no et facin tant de mal!! :S (és per haver pres el solet??)

Llum ha dit...

Ostres, Tirai, no sé qui t'ho va dir, però ara que ho dius...

Gripaublau, no me n'havia adonat! Deu ser perquè jo sóc la número 1? :-D És broma, és broma!!!

Ostres, Alasanid, i no vas comprar res? Ah! I un parell d'esmorzars pesen mig quilo? Déu n'hi do!!!

Gràcies, Esther.

Jo Mateixa, jo també he estat molts dies sense passar per aquí!!! :-P

Bastanta pasta, Laia! I sí, ja puc fer uns quants dinars :-D I els braços... buf! Està en algun dels 21 posts... :-P