dilluns, 14 de juliol del 2008

Ja s'acaba

Pensava que en aquests dies batria el meu rècord de posts. 4 dies, 8 posts. Però, tècnicament, són 3 dies. Així que potser sí.

I això que estic ocupada. Ocupada i esgotada física i mentalment.

El que he vingut a fer m'ocupa unes 8 hores diàries, més tota la preparació, sobretot la psicològica. Els dinars i sopars m'ocupen una hora i mitja cadascun: mitja de cua per entrar i una hora de menjar. Bé, ahir dues hores de menjar i riure.

I ja em queda poc temps. Jo, il.lusa de mi, vaig portar un llibre de més per si de cas, però no arribo ni a la meitat del que llegia. Entre que tinc poc temps i que quan intento llegir la meva companya d'habitació o posa la tele altíssima o no para de dir-me coses...

És clar que, parlant de la meva companya d'habitació...

I res, ja s'acaba. S'han acabat els posts des d'aquí. Però n'hi haurà molts més...

2 comentaris:

Sergi ha dit...

No sé si has fet un record, però si no recordo malament, jo diria que tenies un dia amb 7 posts, és possible això?

Llum ha dit...

Doncs sí que és possible, sí...