dilluns, 23 de juny del 2008

Odio les coses que no puc controlar

Quan treballava d'informàtica (i ara també) odio que em donin un programa que fa una determinada cosa. Odio no poder-lo toquetejar (altrament dit, fotre-li mà). Odio que el que faig jo no funcioni i no sàpiga si és culpa meva o culpa de la cosa que m'han passat. Odio no poder-hi posar un put pel mig, per saber si aquella variable l'estic canviant jo o la canvia ell, o si sóc jo la que accedeixo a un tros de memòria que no tocaria, o si és aquell programa, que qui l'ha fet no l'ha provat bé i resulta que no funciona.

Odio no haver-ho fet jo, i no poder-ho modificar jo. Odio no poder-ho fer, no poder saber per què la cosa no funciona. I odio no poder-ho arreglar jo.

Odio tot allò que no puc controlar. Sí, ho reconec. Odio tot allò que no puc entendre com funciona, que no puc obrir, que no puc diseccionar, i arribar fins a dintre. Saber per què funciona o per què no funciona.

Crec que per això no m'agraden els petards. Perquè no són del tot previsibles. Perquè, com deia la Laia, n'hi ha que van on volen. I no pots controlar si et faran mal o no.

Per això de petita em feien por els gossos. Encara ara n'hi ha que me'n fan. No saps quan un gos et saltarà a sobre. Pot ser en qualsevol moment. I no ho pots controlar, per més ben ensenyat que el tinguis. O he d'explicar el que va fer el gos de casa l'altre dia que tornava jo amb una xíndria de 14 quilos a les mans? Doncs va venir directe cap a mi, i sabent que jo no podia moure les mans, va aprofitar per anar fent saltets i deixar-me les mans regalimant bavaies de gos (sí, sé que no és ni xíndria ni bavaies, però, a que m'heu entès?)

I avui odio el blogger. Perquè jo em dedico a arreglar les coses tocant l'html. Però el que he d'arreglar per poder tenir una plantilla en condicions ho he d'arreglar a través dels "Elements de pàgina".

I això ja no ho puc controlar :-(

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Ostres! Espero que puguis recuperar d'alguna manera les frases aleatòries. Això de perdre els widgets al canviar de plantilla, em sembla que ens ha passat a tots i encara que retornis a la plantilla vella els widgets dels nassos no tornen!
Respecte al tema de controlar. Pua! No sé què dir. Vull dir que és un tema molt interessant, però sóc incapaç de comentar res intel·ligent. Em recorda a una cosa que sempre dic que no serveixo per ser manada, però tampoc per manar. Quan obeeixo ordres, sinó m'acaben de fer el pes, no les segueixo bé. I de manar, en fi... suposo que, en realitat, no ho sé si en sé perquè no ho fet mai. I perdona que me'n vagi del tema és el que m'ha passat pel cap

Llum ha dit...

Tirai, em sembla que les frases aleatòries, les que ja tenia, no les recuperaré mai :-( Però sempre en poden aparèixer de noves! L'última que vaig afegir era teva. I recordo haver-la afegit :-) Així que mira, ja sé on anar a buscar la primera frase...

Completament d'acord amb això de manar i ser manada. Però... bé, si, crec que és exactament el mateix!

Sergi ha dit...

Buf, perquè em sembla que vas dir que no seguies la sèrie d'Herois, perquè si no m'haguessis recordat molt a en Sylar... això d'odiar no saber com funcionen les coses...

Llum ha dit...

Qui és en Sylar? Crec que em cauria bé!

D'herois només en sé que, segons els meus companys de feina, és una sèrie molt bona i... i prou!

Anònim ha dit...

Jo, com que d'informàtica no en sé gairebé gens m'apanyo una mica amb el que puc. El meu bloc només té gadgets de sèrie i no hi puc fer moltes coses que altres fan, però m'agrada. El vaig vivint al dia.

Quan hagis arreglat tot això potser podràs treballar per al blogger, perquè ja en seràs una experta :-)

Llum ha dit...

Ei, gripaublau, el meu blog consisteix en petits retocs que vaig fent, ara per aquí, ara per allà. Jo mai en sabré com els grans.

Ara, si em quedo sense feina, és una bona idea, això de trucar a la porta del blogger! :-D

Jordi Jordi ha dit...

Si la síndria no va anar a parar a terra, crec que ja et pots ben donar per satisfeta!

Llum ha dit...

Ja tenia por, ja, Jordi! Pensava que l'hauria de tirar! I el gos, que no el deixo mai que m'ompli de baves... va aprofitar-se de valent. No només les mans. Les mans, els pantalons, les sabates...