dimecres, 6 de juny del 2007

Bon dia!

- Bon dia, em diu una de les monitores del gimnàs, tan bon punt poso els peus a dintre.

- Bon dia, em diu una dona que em trobo cada dia quan arribo al vestidor. Són les 7:20 i ella ja ha acabat.

- Bon dia, em diu una iaia que fa tres anys que conec, i que només ens coneixem de dir-nos bon dia al gimnàs.

Pujo a la cinta i penso que avui faré un experiment.

És avorrit, això de la cinta.

Una parella es posen a les bicis, davant meu. Lliguen descaradament. Com que la cinta és avorrida, els observo.

Arribo a la conclusió de que els agafarà tortículis, tant estar amb el cap girat.

Marxen de seguida, i se m'acaba la diversió.

Llavors comencen a fer Bola de drac, però un bola de drac estrany. Em sembla veure en Goku de petit, però no és en Goku (o potser sí). Encara hi ha les boles de drac, però els altres personatges no em sonen, excepte un que diria que és en Trans (o com s'escrigui) de gran.

Estic molt bé a la cinta. Sento que avui podria córrer 2 hores, si m'ho proposés.

Però avui no puc. Avui serà un dia gris.

I he de deixar el post a mig fer.

L'experiment és anar explicant el meu dia. Però... segurament no tingui temps de fer-ho.

Me'n vaig a fer més gris el meu dia gris...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Suposo que és Bola de Drac GT, però jo a aquelles hores encara nom'he llevat, o estic prenent un nescafé davant de l'ordinador...

Anònim ha dit...

Sí, em sembla que sí que era Bola de Drac GT. I això vol dir que el nen era en Goku?

Avui he estat mirant en Doramon, en comptes de Bola de Drac.

Realment, o estic fatal, o tinc una ment taaaaaaaaan infantil...