dissabte, 11 d’agost del 2007

Have a guess

'And you knew this? You knew - all along?'
'I guessed. But my guesses have, usually, been good,' said Dumbledore happily, and they sat in silence for what seemed like a long time, while the creature behind them continued to whimper and tremble.
'There's more,' said Harry. 'There's more to it. Why did my wand break the wand he borrowed?'
'As to that, I cannot be sure.'
'Have a guess, then,' said Harry, and Dumbledore laughed.


Paraules d'altra gent, que no voldria fer malbé amb les meves.

Paraules d'altra gent, que m'han fet pensar, i molt.

Paraules d'altra gent, que era una categoria que només tenia un post i feia gairebé un any que no feia servir.

Podria continuar escrivint, però no penso fer malbé les paraules de la Rowling. Aquest tema ja el vaig tocar no fa massa. La pregunta és: què faré el dia que tingui una intuició i no sigui correcta?

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Francament, estimada Lluna, això no passarà.

Anònim ha dit...

Pot ser que passi, no podem saber-ho tot del cert. Simplement no passarà res, la intuició haurà fallat. Si t'hi has arriscat massa sense saber si era del cert allò, potser cauràs però sempre et podràs tornar a aixecar. Sempre. I si no t'hi havies implicat massa, deixa córrer el temps i que tot torni al seu lloc per sí sol.

adéu!!

Anònim ha dit...

Sí que pot passar, XeXu, pot passar.

Laia, no m'arrisco, per les intuicions. Jo tinc intuicions, però me les acostumo a guardar per mi mateixa. Però estic tan acostumada a encertar-la, que... Però és clar, no sóc infal.lible.

Anònim ha dit...

Bé, aleshores sabràs del cert que no ets perfecte. I qui vols ser-ho?

Anònim ha dit...

Home, Jordi Jordi, que no sóc perfecta ho tinc claríssim! Si comencés a parlar de defectes...