dijous, 30 d’agost del 2007

El meme del vuit

Les noies de Gossades em passen aquest meme del vuit, on representa que he d'explicar vuit coses que no sapigueu de mi. I, coi, amb els rotllos que foto, com puc explicar vuit coses que no sapigueu de mi? Que sí, que hi ha moltes coses que no sabeu de mi, però aquestes no les explicaré pas. I, de totes formes, crec que en sabeu més de les que no en sabeu.

1. No m'agrada el número vuit. Per què? No en tinc ni idea. Però m'agraden els números, i tots tenen algun que altre significat. Però el vuit... El vuit no m'agrada. El meu número preferit tota la vida ha sigut el... va, a veure si algú ho endevina :-) Donaré la solució quan el post s'hagi mort i vegi que ningú més vol participar. Ai, no havia d'explicar coses que no sabéssiu, en comptes de proposar algun enigma?

2. M'agraden les maduixes, però soles. Com a molt, amb suc de llimona. No m'agrada la nata (i podria començar a escriure tot de coses dolces que en principi agraden a tothom i que a mi no m'agraden, però no ho faré). Però, encara que m'agradin les maduixes, no m'agrada res de maduixa. Sóc incapaç de menjar-me un iogurt, un caramel, un gelat... res que tingui gust de maduixa!

3. Venint de Gossades, m'he passat una bona estona buscant com posar aquell calendari tan maco que tenen a la dreta, però no he trobat com fer-ho fàcilment al blogger. O com posar els posts i un "segueix", que no sé si faria, però que sempre em criden l'atenció i sempre vull saber com fer aquestes tonteries.

4. En general, sóc una persona que sé molt poques coses. Des de darrere la pantalla, puc escriure moltes coses com si les sabés, perquè el senyor google m'informa. Però en realitat, i mirant el post d'ahir, per exemple jo no sé de memòria quan va entrar en Saruman a la Comarca. Sé que aviat serà l'aniversari d'en Frodo i en Bilbo, i el meu calendari m'avisarà, però res més. I allò de la nova de Cygnus? També ho vaig trobar per casualitat.

5. Hi ha 3 coses de la meva vida, que per mi són força importants, almenys actualment, que no sortiran mai en aquest blog. Com a mínim directament. I que si surten, sortiran amagades dintre d'un ambient de misteri, i que només si algú sap de què van, sabrà exactament de què parlo.

6. Llegeixo més d'un blog des de l'anonimat. Mai hi deixo cap comentari, però en llegeixo tots els posts. Les raons són diverses, i podria trobar 3 blogs diferents d'aquest estil, amb 3 raons diferents per llegir i no deixar comentaris. I sé que potser en algun cas m'equivoco, però... és el que faig.

7. Em vaig aprendre primer la lletra de l'himne d'una altra comunitat autònoma abans que Els Segadors. La meva família d'allà me'l va fer aprendre, però quan vaig tenir mitjanament ús de raó, vaig aprendre'm els Segadors, ajudada de ma mare, que va estar ben contenta.

8. El meu nom és sagrat. Jo em dic com em dic, i punt. No m'agrada que l'escurcin, que el diguin en diminutiu o que li canviin alguna lletra. El meu nom és el meu nom, tal com és, i ningú me l'ha de canviar. Si algú me'l canvia, em mosquejo, i encara que sàpiga que em criden a mi, sóc capaç de no contestar, com si no m'adonés que em cridaven a mi. I si contesto, puc contestar de molt mala llet, sense cap motiu aparent, només perquè m'han canviat el nom, i qui m'ha cridat no sap per què estic de mal humor. Aquests dies ho he passat una mica malament, perquè no m'agrada com els americans pronuncien el meu nom. La majoria de noms m'agraden com sonen en anglès, però el meu, definitivament, no. Per sort, ja torno a sentir el meu nom a la catalana (a la castellana també em costa, però m'hi he hagut d'acostumar per força).

Hauria de passar el meme a vuit persones. Però ja he dit que no m'agrada el vuit. I com que sempre passo de memes i la majoria de la gent a qui jo li pugui passar ja li han passat... doncs el de sempre: si algú té ganes de fer-lo i encara no l'ha fet, que el faci!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt maco, Llun, molt maco. Ei que es conya, no t'enfadis amb mi ara. Interessants les teves revelacions, com totes, però és clar, sempre fa bo de saber més coses de qui portes tant temps llegint. M'avisaràs quan sigui l'aniversari d'aquell parell de hobbits, oi? S'haurà de celebrar.

Ah, i això del número... deixa que m'ho pensi, d'acord? A veure si em ve la inspiració i se m'acudeix alguna cosa lògica que m'indiqui quin número t'agrada.

Anònim ha dit...

Jeje, Lluna, ja sabia que deixaries enigmes en el teu meme. Nena, que és tractava que et coneguéssim una mica més no pas que encara ens deixis més intrigats...
Saps una cosa? A mi em passa al revés, no se perquè pebrots tothom m'acaba allargant el nom! Argh!
Per cert, si vols saber lo del calendari i altres tonterietes ara t'enviaré el link.

Anònim ha dit...

Lluna els links que no t'ho he fica't
http://purplemoggy.blogspot.com/ Aquí t'explica com ficar el calendari.
http://gemablog-.blogspot.com/ i aquí lo de continuar llegint i altres tonterietes que a mi m'agraden molt.
Si et queda qualsevol dubte ja saps on soc.

Anònim ha dit...

algun cop s'ha fet el meme del 69 ??? ... salut

Anònim ha dit...

Bé jo no n'he tingut mai de número preferit, no n'he buscat mai cap... però ja que tu sí en tens... A veure... Potser el cinc? (és totalment aleatori...)

I jo crec que Mr Google ens assesora a tots molt més sovint del que diem...

Anònim ha dit...

Menos mal de la Boira que ens porta els temes tècnics!!
Doncs a mi m'agrada el 7.
Sobre el nom, hi ha qui si em diu pel diminutiu, no em molesta però prefereixo mil vegades el meu nom normal. I també hi ha qui em diu pel cognom (no m'agrada gens això!) i a sobre m'hi treuen una lletra eh Boira? jejej
I sobretot, què fariem sense Google?

Anònim ha dit...

Carai, ahir al vespre tronava i no em vaig poder connectar i avui... un piló de comentaris!!!

Molt simpàtic, XeX, molt simpàtic! I d'acord, el dia de l'aniversari d'en Frodo i en Bilbo faré un post :-)

Home, Boira, he explicat unes quantes coses, eh! Només he deixat d'enigma això del número!!! I moltes gràcies per això de les tonterietes! Aquest vespre (si no trona) m'ho miro :-)

No ho sé, mossèn, però sempre te'n pots inventar tu un...

Laia, i tant que ens assessora, el senyor google! Però mira, no sé, a vegades penso que m'assessora massa i tot...

Terra, a mi quan em diuen pel cognom, ja directament ni contesto, perquè penso que no parlen amb mi...

Anònim ha dit...

Si, ja se he vist que has fica't coses sobre tu, només em volia ficar una mica amb tu! :P

Ja em diràs si has pogut mirar lo del calendari.

Petons.

Anònim ha dit...

Ei! Això del segueix, m'interessa. Bé, ara ja no, però és una de les coses que vaig trobar a faltar de blogger quan vaig venir de blocat.
I això del nom, no m'importa que el digui en diminutiu si el diuen d'una manera si el diuen d'altra no m'agrada

Anònim ha dit...

Boira, anava a dir que ho provaria aquest vespre, i que si funcionava ho veuries demà. Però aquest vespre... aquest vespre tinc altres coses a fer i dubto que m'hi trenqui les banyes... Però gràcies!

Tirai, això del segueix és una cosa que sempre havia envejat del blocat. Però... no sé, fa molt de temps que estic així. I si poso una enquesta? Jaja! Mira que en sóc capaç... És que saps què passa? Que els posts són molt llargs, i amb un segueix aniria bé per veure una mica més els posts. Però... no sé, obligues a la gent a clicar i... jo que miro les estadístiques, seria una mica perillós saber si la gent clica o no...

Diminutius? Jo puc arribar a acceptar (i negaré haver-ho dit), un diminutiu -eta. Però en ocasions molt comptades, i de molt poqueta gent!

Anònim ha dit...

Caram nena, ara se un munt de coses de tu!!!!!!!!

Ja m'agrada ja saber-ho :-)

Petonets i si no ens llegim (que raru seria per que el cap de setmana segur que escrius alguna que altra coseta) que passis un molt bon cap de setmana!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Tantes coses, he dit? ;-)

Bon cap de setmana a tu també!!!