dimecres, 8 d’agost del 2007

En busca dels llibres perduts (primera part)

Encara que no ho sembli, jo tinc feina...

Però, ara mateix, estic ben suada, i tota blanca de dalt a baix. Pensava que no ho aconseguiria. He baixat al sòtan, i he començat a mirar caixes.

Millor no explico la de coses que m'he trobat. A sota d'un parell de dits de pols, és clar.

I els llibres no eren enlloc. He començat a trobar caixes de llibres del cole, caixes de revistes del meu pare, caixes de nines, caixes de contes (meus, però ara mateix no buscava contes de 10 pàgines), caixes de jocs, caixes de llibretes de cole,... I els llibres, enlloc.

Fins que he vist dues caixes que no tenien cap etiqueta. I, curiosament, estaven a la part de dalt de l'estanteria. Faltaria més. A sobre, estaven ben tancades i no podia mirar què hi havia.

He baixat la primera. Pesava un ou. L'he obert, i el primer que m'ha saludat ha sigut El zoo d'en Pitus. Encara no recordo com s'acaba. I tot una colla de llibres del Vaixell de Vapor i dels Hollister, que només veient-los d'esquitllada ja els he reconegut.

Ara dubto si dinar, tornar-me a posar a sota la dutxa, intentar baixar l'altra caixa, o posar-me a mirar a dintre d'aquesta caixa a veure què trobo...

Tinc moltes ganes de mirar què hi trobo, però potser millor dino... Prometo fer un post amb els llibres que hagi trobat, aquells llibres que llegia fa 10 anys. O 15. O 20...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

A veure quins tens... Jo d'aquests del vaixell de vapor en conservava una pila... però no tinc sòtan ni golfes ni espai, així que me'ls van fer donar alguns. A veure si d'aquests que guardaves tan arraconats en reconec algun, o trobo algun punt en comú amb tu pel que fa la lectura... Encara que els llegissis fa molts anys!

Anònim ha dit...

Oh! Ja ens explicaràs ja. Quina gràcia aquesta recerca

Anònim ha dit...

Momooooooooooo!!!!!!!

Anònim ha dit...

Oooohhhh!!! En Zoo d'en Pitus, això promet! Guardo molt bon record de molts llibres d'aquella època, i d'alguns d'una mica més endavant, de la colecció L'esperver, o alguna cosa així. En tinc un munt a ca la mama, i he de reconèixer que de tant en tant en veig algun que em fa gràcia i me'l torno a llegir. Quants records! Digues, digues llibres, que se'm cau la baba...

Anònim ha dit...

Laia, no els he posat pas tots, faltaria més! Podria parlar i parlar, però crec que amb els que he posat ja n'hi ha prou!

Tirai, és que quan et poses a remenar... buf... la de coses que trobes!

Sí, perdedor, Momo ha sortit :-) Estava a sota de tot de la segona caixa i ja pensava que no sortiria... però ha sortit!

XeXu, de l'esperver també n'hi havia. Però és que hi havia dues caixes enormes plenes de llibres! I això que n'agafava de la biblioteca i me'n deixaven! No hi són tots els títols, però ja has vist que jo també n'he recuperat algun...