dijous, 26 de maig del 2005

Sol, solet...

De petita, quan em feien fer algun dibuix, sempre dibuixava el que fos, però sempre hi havia un sol. Que em feien dibuixar els meus pares? Doncs dibuixava dos monigots que representaven als meus pares, amb un llapis negre, i a dalt a la dreta hi dibuixava un sol groc. Que havia de dibuixar una casa? Dibuixava una casa amb negre, a la dreta de la casa hi posava un arbre (tronc negre, fulles verdes), i a la part esquerra, cap a dalt, hi dibuixava un sol groc.

Tinc un munt de dibuixos de quan era petita. I a tots hi ha sempre el mateix: un sol, pintat de color groc, amb cara somrient.

De petita, els retoladors/llapis de colors que se m'acabaven abans sempre eren els de color groc.

Per què ara, de gran, el Sol em retorna el favor fent-me tornar la pell vermella? Per què sóc incapaç de sortir a fora quan fa massa sol, perquè la calor no em deixa viure? Per què prefereixo l'hivern (on gairebé no es veu mai el sol) a l'estiu? Per què he deixat de dibuixar sols? Bé, de fet, per què he deixat de dibuixar en general?

Per què el meu color preferit NO és el groc? Què ha canviat, des que era petita?