dijous, 5 de maig del 2005

Avui m'agradaria...

Avui he anat a parar a un post que vaig escriure fa cert temps. És un post d'aquells que escric de tant en tant, en els que no s'enten res de res, però jo sí que els entenc. Ja fa gairebé 2 mesos. Tot i així, el vull tornar a escriure... canviant-lo una miqueta.



Avui m'agradaria dir un munt de coses. Però no ho faré.

Avui m'agradaria poder dir un altre munt de coses. Però sé que serien mentida.

Avui m'agradaria tornar enrere en el temps. Però sé que no canviaria res del que he fet.

Avui m'agradaria tornar enrere en el temps. Per tenir el valor de canviar el que vaig fer.

Avui m'agradaria ser una mica més decidida. Però tampoc he tingut l'oportunitat de ser-ho.

Avui m'agradaria tornar enrere en el temps. Per tenir el valor de ser més decidida.

Avui m'agradaria ser capaç d'enfrontar-me a determinades persones. Però sé que és millor que no ho faci.

Avui m'agradaria viure a 50 Km d'on visc. Avui estic segura que això SI que canviaria les coses.

Avui m'agradaria que no hagués passat tant de temps. Però sé que no puc tornar enrere en el temps.

Avui m'agradaria que ja hagués passat la setmana que ve. Hi ha un dia que serà una mica dur.

Avui m'agradaria... no tenir raons per escriure aquest post.