dilluns, 30 d’abril del 2007

Test

Avui és dilluns (uau, he fet un gran descobriment!)

Demà és dimarts, però és festa (segon descobriment del dia!)

Avui és un dia molt susceptible de fer pont. O, almenys, no és un dia en què hagi d'anar a treballar.

Així que:

a) He quedat amb un grup d'amics i ens n'anirem a algun lloc a fer alguna cosa.
b) Escric des de l'estranger, des d'on estic passant unes mini-vacances de quatre dies.
c) M'he aixecat, he anat a córrer, i ara em disposo a treballar. Treballar des de casa, amb un xàndal i amb tranquil.litat, però treballar igualment.
d) M'he aixecat amb un mal de coll horrible, amb ganes de vomitar, sóc incapaç d'ingerir cap tipus d'aliment, i a sobre m'acabo d'assabentar que avui vindrà a fer una visita la part de família que més m'agrada (òbviament, volia dir que MENYS m'agrada), que es presentaran aquí a mig matí i marxaran quan el sol ja s'hagi post (moment en què podrà sortir la Lluna).

Una piruleta a qui l'encerti! Però l'haureu de venir a buscar, que sinó hauria de fer molts de quilòmetres! Teniu el que queda de mes per venir-la a cobrar :-)